Vandaag 12dpo deze test! Ik ben zó blij weer zwanger te zijn, maar na mijn vijf miskramen vind ik het ook zo spannend. Het gaan pittige weken worden, maar ik hoop nu eindelijk met een mooie afloop!
Oh wauw! Wat een fantastich nieuws Ik hoop dat je over een maand of 8 eindelijk een gezond hummeltje in je armen mag houden. Gefeliciteerd!!!
Het moet nu gewoon goed gaan, blijven plakken kleintje! Nogmaals gefeliciteerd lieverd! Ik duim heel hard mee, het is je ZO gegund! ♡
Pff ben zo blij toen ik je naam zag staan..ik hoop zo dat het goed gaat dit keer. Het is je enorm gegund want wat heb jij veel meegemaakt. gefeliciteerd lieve frummels.
Ik ben bang dat jullie kunnen stoppen met feliciteren....Vandaag lichtere test dan gisteren. Het ziet er weer niet goed uit helaas
Hoeveel lichter heb je een foto? Ik zou er in de middag nog één doen, gek genoeg waren mijn testjes rond dat termijn in de middag donkerder dan de ochtend ervoor. Wel zou ik dan echt even twee uur niks drinken voor je weer test. Succes ik duim voor je!
Aah nee, miste dit net... Nu even rustig blijven en inderdaad morgenochtend nog eens testen? Nogmaals, alle duimen draaien!
Dit is mn test, onderste van vandaag. Het ziet er echt niet goed uit helaas. Ik doe morgenochtend nog een test en verwacht dat die nog lichter zal zijn en dan stop Ik mn meds.