Verwonderlijke zwangerschapszaken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleetwood, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Door jullie reacties komt er ook weer een en ander boven drijven!!

- Inderdaad, die haren op de buik! Het is niet dat het meer is of donkerder maar ze gaan rechtop staan! Ik heb gewoon stekels op mijn buik! Ik scheer ze weg, had voor de zwangerschap nog nooit mijn buik geschoren...
    - Gekke dromen, minstens vier verschillende per nacht. Als mijn man er in voorkomt dan is ie altijd heel slecht. Zet ons kind in een boodschappentas in de kofferbak dat soort dingen... of dat ik borstvoeding geef in een overvolle zaal en dan ineens mijn kleding van me af valt waardoor iedereen mijn tietels ziet!
    - Ik kon de eerste weken nog geen kus op de lippen hebben van mijn man, dan ging ik al kokhalzen...vanaf 14 weken werd ik mega horny. schaam schaam
    - Moeilijke woorden zijn niet meer voor mij weggelegd...en ik draai woorden om. Zo zeg ik standaard etos als is xenos bedoel en andersom. Als ik afspraken maak\heb dan veranderd de tijd zomaar in mijn hoofd en kom ik dus te vroeg of te laat. En logica??? Wasda??? Ik ben nu net als mijn man. Drinken inschenken en kasten open laten staan, spulletjes niet gelijk opruimen wat ik normaal wel doe en laatst had ik een keer een ruimere normale broek aan ipv zwangerschapsbroek. Sta ik bij de wc een kwartier aan mijn broek te trekken om ineens te bedenken dat ik eerst een knoop moet open maken!
    - bultjes op mijn tepels...erg charmant en vieze dikke aders.
    - zweten zag ik ook voorbij komen! Jep! En ook niet een beetje maar gelijk stinky stinkerson... een keer twee dagen achter elkaar een truitje aan kan niet meer.
    - Plassen doe ik niet meer in 1 keer maar in vijf keer. Met 3 minuten ertussen. Denk je dat je nu echt klaar bent, nee hoor! Weer die broek naar beneden. En daarna sta je, je handen te wassen loopt er toch nog een beetje uit aaaargh!!!
    Ook voel ik het niet meer langzaam aankomen maar moet ik INEENS heel nodig!!!
    - Met koken en bakken word mijn buik het eerste vies... alles valt erop! Zal nog wel erger worden...
    - altijd last van puistjes\droge vlekkerige huid gehad. nu al 4,5 maand heerlijk gaaf! Nergens last van! En mijn haar zit altijd goed!
    - mezelf snel zielig voelen...had laatst een vet idee!!! (geen idee meer wat) en vertelde dat aan mijn man en die regaeerde er niet zo heel enthousiast op. Dacht: Waarom ben je niet net zo enthousiast als ik? En ik begon me toch te brullen!!!
    Hielp niks, werd alleen maar uitgelachen : (

Nouwja misschien kom i knog op wat dingen. 1 ding is zeker. Je oude zelf kun je vergeten! er veranderd ZOVEEL!

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou je met liefdeeen cup of 2 geven! Ging van F/G naar H..:$

3. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

#43 TmrZra, 4 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2014
    En o ja, die groeiende borsten :(. Ik heb in mei mijn borsten laten verkleinen.. Was er superblij mee.

Kom ik er in oktober achter dat ik zwanger ben. Alles voor niets geweest :s.

aanvulling: voor niets wil ik ook niet zeggen eigenlijk. Ze zijn nu heel mooi en (hopelijk) tijdelijk wat groter. Maar ik heb me laten opereren met het idee dat ik óf helemaal geen kinderen meer zou krijgen of over een paar jaren..

4. Priscillaxxx

Priscillaxxx Actief lid

5 jun 2013
    184
    45
    28
    Haha heel herkenbaar:D
    Waar ik nu erg last van het is een verminderd libido.. Manlief vind dit niet leuk, maar naar wat ik hier lees komt dat wel weer goed ;)

Ik ben super vergeetachtig:$ Manlief kan mij verhalen over werk vertellen en een paar dagen later vraag ik ernaar en dan 'schijnt' hij het al verteld te hebben ;)

Heb ook hele rare dromen. Ik droomde al vaak, maar nu vreemder en nog meer plus dat ik ze gek genoeg allemaal na kan vertellen..

Oh en ik kan van heel vrolijk naar heel chagrijnig gaan en andersom. Een huilbui heb ik (nog) niet gehad :)
    en voor de rest de normale kwaaltjes, grotere boobies, darmen die overstuur zijn, misselijkheid (gelukkig even voorbij) en niet tegen bepaalde geurtjes kunnen.

5. zwendel

zwendel Niet meer actief

bij de eerste zwangerschap van kleine cup B naar flinke cup E, 2e zwangerschap van cup C naar cup F dus ben benieuwd wat het nu brengt, zat nu op kleine D ...

Alles vergeten, misselijk terwijl ik dat bij de andere 2 nooit ben geweest dus dat was wennen zeg.., Afwisselende verslavingen (van dagelijks vissticks naar dagelijks afbakbroodjes
    Melk uit glas of beker bleggghhhhh geef mij het maar zo uit het pak... nu dus maar een pak met naam in de koelkast..

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha heerlijk dit!

Hier vooral
    Verslavingen die wekelijks veranderen..
    Kunnen janken om niks :p
    Nog chaotischer dan normaal :p

7. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Wat een maten haha! Ben tot nu toe van een kleine a naar een grote a gegaan Hahaha

8. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    Ik zit hier helemaal onder de rode vlekjes vooral buik,borsten billen en heupen is echt geen gezicht en ben heelblij dat mn gezicht tot nu toe gespaard is gebleven! had dit nooit gehad in de vorige zwangerschappen en was hier dan ook erg verbaasd over!

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Hahaha, zo herkenbaar!

Ik heb mij verwonderd over (wat Peachy ook al zei) dat snel groeiende moedergevoel. Oersterk, wat een kracht zeg!

En verder:
    1. inderdaad 1x per 3 minuten plassen terwijl je toch al klaar was?
    2. "lekkende"borsten, heb echt even moeten slikken
    3. verbaasd over de kracht van beebje die elke dag toe lijkt te nemen. Zo snel!
    4. verbaasd over het feit dat ik echt echt echt dommer lijk te worden naarmate beebje groter wordt!

Deel Deze Pagina