Aangeleerd of niet, ik word hondsberoerd als ik niet regelmatig eet... Heb nav dit topic ook die overnights oats 'ingevoerd' en hoewel ik er (helaas) niet heel lang mee 'verzadigd' ben, bevalt het wel een stuk beter dan brood. Die houden we er dus in. (y)
Ongetwijfeld. Voor mij persoonlijk weet ik het niet: Ik drink 2/3 liter op een dag...en drinken helpt bij mij over het algemeen niet tegen het gevoel wat ik soms heb, eten wel.
Als ik honger heb eet ik meestal gewoon. Soms drink ik een glas water. Soms helpt dat tegen de honger maar soms niet. Ik ben de hele dag zo druk dat ik ook het gevoel heb dat ik af en toe moet bijvullen
Ik heb een tijdje geprobeerd om 3 maaltijden te eten maar dat was niet genoeg. Kwam daarmee ook uit rond de 1500/1600 calorieën en dat is te weinig voor mij, dan val ik af. Had ook echt honger tussendoor (verbrand snel) dus nu eet ik vooral wanneer mijn lichaam er om vraagt. Soms is dat met tussendoortjes en soms zonder. Meestal ontbijt ik uitgebreid rond 9 uur en dan lunch ik om 13. Tussen de lunch en avondmaaltijd moet ik wel nog eten en dan na het avondeten niks meer. Dat werkt voor mij het beste.