verzakking baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mroos, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb een vraagje.

Een tijdje geleden vroeg ik mij af of je ontsluiting zelf kon zien, het antwoord was nee.
    Deze vraag was omdat ik met een spiegeltje had gekeken hoe het er van binnen uitzag omdat ik zo vaak buikpijn, harde buiken, zeurende pijn bij mijn schaambeen had.
    De laatste weken had ik minder pijn dus maakte ik me ook minder druk.
    Nou ging ik gister toch weer eens kijken en de opening die ik een paar weken geleden zag, zag ik nu weer maar dan nog meer naar beneden toe, eigenlijk meteen als je je binnenste schaamlippen opzij doet(sorry voor de details, maar ik vond het wel relevant;))

Nou ben ik gaan googlen en ik vermoed een baarmoederverzakking, de symptomen die daar bij horen heb ik namelijk ook allemaal en het is niet normaal dat je meteen wat ziet zitten. Nou lees ik allemaal horrorverhalen over baarmoeder laten verwijderen etc maar eigenlijk wil ik nu gewoon weten wat ik nu moet doen..
    De opties zijn:
    1. wachten tot het telefonisch spreekuur om 13.00 van de vk, die nu wel heeel ver weg lijkt.
    2. Bellen naar de spoedlijn van de vk om te overleggen.
    3. De huisarts bellen voor een afspraak.

Ik weet dat ik uiteindelijk moet doen waar ik me goed bij voel, maar suggesties zijn welkom.
    Ook vroeg ik me af of er meer mensen zijn die tijdens de zwangerschap last hebben (gehad) van een verzakte baarmoeder..

Liefs M

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    als je de kleine nog goed voelt bewegen en geen bloedverlies zou ik pas om 1330 bellen.. heb geen ervaring ermee sterkte

3. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ga idd om 13.00 uur bellen heb ik besloten:)!

Deel Deze Pagina