Het zal toch niet waar zijn dat ik al weer zwanger ben. Ik ben 5 weken na de bevalling weer aan de pil gegaan. De borstvoeding lukte niet zo goed omdat Bas niet aan de borst dronk. Dus geen reden meer om niet aan de pil te gaan. Nu ben ik vorige week zaterdag voor de tweede keer ongesteld geworden. Maar ja dit is natuurlijk een kunstmatige bloeding. Nu ben ik sinds gisteren misselijk. Gisteren heel even, maar nu ben ik al een paar uur niet lekker. Ik heb ook steeds het gevoel alsof ik moet overgeven. Ik voel me verder niet ziek of zo. Bij Bas was ik de eerste weken echt heel misselijk. De hele dag door. Mocht de pil niet helemaal gewerkt hebben dan zou ik het best wel kunnen zijn . Een tweede is wel leuk, maar ik zit er eigenlijk nog niet echt op te wachten.
Ik heb me kort na de bevalling vaak 'zwanger' gevoeld. Ik gaf wel borstvoeding, maar het kon altijd, ik heb zelf twee keer effectief getest. Blijkbaar is het vrij normaal om je kort na de bevalling weer zwanger te voelen. Maar misschien is het bij jou ook zo
Ik kan niet zeggen dat ik me zwanger voel, maar dat had ik bij Bas ook niet. Toen deden mijn borsten ook niet zeer of zo. Ik werd toen in week 6 pas misselijk, maar ook meteen goed misselijk. Tja ik weet natuulijk ook niet hoe betrouwbaar de pil nu is. Ik heb wel gemerkt dat ik veel minder buikpijn heb met een ongesteldheid (pas 2 x na de bevalling). Eerder met de pil, had ik de eerste dag veel buikpijn. Als het morgen nog niet over is ga ik toch maar ff een test halen. Het is gewoon heel vervelend om steeds het gevoel te hebben dat je moet overgeven.
Ik heb net wel moeten overgeven. Dat lucht wel op, maar dat had ik in mijn zwangerschap ook. Ik hoop geen griepje, maar dat is misschien beter als nu al weer zwanger zijn aangezien ik nog herstellende ben i.v.m. bekkenklachten. Daar had ik in de zwangerschap veel last van en nu af en toe nog steeds.
kijk je wel uit met dat overgeven dat je pil niet zijn werking verliest (dus bv binnen een bepaalde periode dat je hem hebt ingenomen enzo) ja zwanger voelen en een hoop hormonen nog in je lijf is wel normaal eigenlijk, kan wel tot 9 maanden duren..
De pil is pas na 1 maande slikken weer betrouwbaar na de bevalling vertelde mijn verloskundige... Anders een testje wagen?dan weet je het zeker.
Inderdaad, de pil is pas na een volledige maand/cyclus weer betrouwbaar. Ik zou ook even een testje wagen als ik jou was.
Ik ben nu niet meer misselijk. Gelukkig. Dit is ook al de tweede maand dat ik aan de pil ben. Dus het gevaar van de eerste maand is al weg. Toen hebben we het bijna niet gedaan en als we het deden was het gewoon veilig, omdat ik wist dat de eeste maand niet betrouwbaar is. Ik ga er gewoon vanuit dat het nog hormonen zijn van de zwangerschap. Ik bedoel mocht ik echt zwanger zijn dan merk ik dat wel en daarbij mocht het zo zijn is het natuurlijk veel te snel maar o zo welkom.
Ik acht de kans dat je zwanger bent niet zo groot is, maar wat ik niet begrijp is dat je niet gewoon een test doet? Je zet je verhaal wel neer op dit forum dus je bent voor zelf niet overtuigd dat je niet zwanger bent.. er is maar één manier om daaar achter te komen en dat is een test! Bovendien als je wacht totdat je het 'vanzelf merkt' slik je dus wel al die tijd de pil en de pil en baby zijn nou eenmaal niet zo'n goede combinatie.. succes! groetjes Butterfly