pff buikpijn!! darmen en/baarnmoeder?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder1992, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede middag,

Ik ben vandaag precies een week overtijd en heb al de hele week een zeurende gevoel onderin mn buik, net of het mn baarnmoeder is die ik voel. Gister avond werd het omgezet in echte pijn! het voelde of ik een week niet gepoept had (sorry voor details) en aan de andere kant ook alsof ik zwaar ongesteld moest worden. Vandaag is de echte pijn weg, maar blijf dat zeurende gevoel houden. Mn borsten zijn ook zwaarder en er loopt een dikke blauwe ader overheen. Zijn er vrouwen die dit allemaal als zwangerschapssymtomen herkennen? Ik durf geen test te doen, want ben zo bang voor weeeer een teleurstelling. (na een missed abortion bij 10 weken en daarna steeds denken dat ik weer zwanger ben maar telkens houd mn lichaam mij voor de gek) Dit x voelt het wel anders en kan het toch misschien raak zijn?

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook mn darmen zijn de hele dag aan het rommelen en tekeer aan het gaan. Dit heb ik nog nooit eerder gehad..

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja het kan meid, maar het hoeft geen goed teken te zijn......
    En ook al hebben andere meiden het, dan is het helaas nog steeds geen garantie voor jou natuurlijk.
    De enige optie voor zekerheid is toch echt gewoon testen......ik duim voor je!!

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zou gewoon testen, in die onzekerheid zitten is ook niet leuk. En iedereen zijn lichaam is anders. Ik kreeg ook opeens blauwe aders op mijn borsten en die zijn er nog steeds, maar ik was niet zwanger. Maar misschien is het bij sommige wel een teken van een zwangerschap

5. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @esther15 ja ik begrijp natuurlijk dat als andere het ook hebben het geen garantie hoeft te zijn..maar ben gewoon even benieuwd of er meer vrouwen zijn die ook dat gevoel in hun buik hebben gehad en de hele dag door rommelende darmen. Want dat geeft mij extra motivatie om nu een test te halen,want ben al vaker een paar dagen overtijd geweest..het kost gewoon veel geld om telkens een test te halen. En als er bijna geen symtomen zijn dan wacht ik het gewoon wat langer af daarom. Dankjewel dat je voor me duimt!!

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    gewoon even testen en die blauwe aders over je borsten willen niks zeggen want dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden en ook pijnelijke borrsten ..gewoon testen dan heb je meer zekerheid haal gewoon die testen van kruidvat 2 voor 5 euro

7. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik precies dezelfde symptomen en helaas gister alweer mijn menstruatie gekregen. Heb nu nog steeds van die blauwe aderen over mijn borsten heen lopen. Voel me echt door mijn lichaam in de maling genomen, want had toch goede hoop hierdoor. Ieder mens is anders... Dat je een week overtijd bent klinkt het meest hoopvol, de rest van de symptomen duiden voor sommige mensen wel op een zwangerschap en voor andere dus niet. Alleen een test kan inderdaad uitsluitsel geven. Weet je trouwens precies wanneer je eisprong was?

8. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bloembie balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden.
    Je lichaam kan je idd heel goed voor de gek houden! Ik weet niet precies wanneer ik mn eisprong heb gehad dat houd ik nooit bij.. Ik klus niet bewust extra op mn vruchtbare dagen, wacht gewoon af wat de natuur doet zegmaar. Anders zit he helemaal zo in de zenuwen iedere maand. Maar ik ik heb wel al aantal dagen dat ik gewoon het gevoel heb dat ik zwanger ben..dat had ik de vorige x ook en toen zat ik ook goed. Ook heb ik vorige week 2 dagen enorme spierpijn in mn benen gehad en dat had ik ook mn vorige zwangerschap.

9. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik heb ook al ruim een week last van vreselijke buikpijn terwijl ik pas over een week ongesteld moet worden en niet meer aant ontpillen ben.
    Dus ik weet t ook niet.
    Af en toe word je inderdaad gek van die onzekerheid.
    Testen is inderdaad de enige oplossing....
    Zal duimen voor je...

10. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mirpat87 dankjewel voor je berichtje! kan het bij jou niet zijn dat je last hebt van je eisprong/innestelingspijn/aankomende ongesteldheidspijn?
    Probeer ook even maar wat mee te denken.. Ik wacht het gewoon nog een paar dagen af en dan ga ik een test doen! :)

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik weet t ook niet, maar bedankt voor t meedenken:D
    Ik wacht t gewoon af tot volgende week en als k dan niet ongi ben ga ik een test doen...
    Maar ja ...zoals bij zoveel kan deze cyclus natuurlijk ook gewoon langer zijn...
    Ach ...we houden hoop ;)

12. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net de huisartsenpost gebeld omdat de pijn erger werd en ik mezelf helemaal knettergek zat te maken. Ze zei dat ze denkt dat ik toch zwanger ben en ik toch echt gewoon morgen een test moet doen. Als ik vanacht er wakker van wordt en het aanhoud mag ik nog een x terug bellen en langs komen. Dus morge toch maar een test doen!! Spannend!!!!

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey vlinder ik heb alle berichtjes mee gelezen..
    Wens je heel veel sterkte! En hopen op een vette posi test natuurlijk!
    Laat je het ons weten?!

14. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh spannend hé...
    Ik hoop voor een posi test voor je.
    Ben benieuwd. :)

15. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hoi vlinder, ik heb even een tijdje mee zitten lezen maar ook ik denk dat je toch wel zwanger bent. Al tijdje overtijd.
    Succes, we zijn wel erg benieuwd allemaal!

Ga duimen voor je! Liefs!

16. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb gister avond de dokter gebeld want zat mezelf alleen maar gek te maken en die dacht dat ik zwanger ben en adviseerde me om vandaag een test te doen. Ik heb net een test gedaan en ik zie een licht roze dun streepje, maar ik durf nog niet te juigen..nog een test doen of maar gewoon naar de dokter gaan?

17. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Heb je een (duidelijke) foto? Meestal is een dun licht streepje een teken van een prille zwangerschap, er is dan waarschijnlijk weinig maar net genoeg HCG gevonden voor de kleurstof op de strip!

Ik zou er vanuit gaan dat het positief is, en eventueel over een paar dagen nog eens testen, dan heb je kans dat de streep duidelijker aanwezig is! Succes! :)

18. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee vlinder!

Ik zou gewoon nog even een keer test doen! Als die nou weer hetzelfde aangeeft dan dokter bellen of twee dagn wachten nog keer doen.
    Het zou ook heel goed kunnen zijn dat het een prille zwangerschap is.

Laat je het even weten??

Liefs!

19. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel dames voor jullie berichtjes! ik ga over 3 dagen idd gewoon nog een test doen. Bij mn vorige zwangerschap ging het precies hetzelfde en toen had ik 3 daarna een knal streep, dus ik heb hoop!!! :D ik laat het jullie weten!

Liefs

20. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Oh spannend.
    Nou ik hoop t echt voor je.

Deel Deze Pagina