7e maand en baby ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiittleOne, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    #1 LiittleOne, 27 mei 2012
    Laatst bewerkt: 27 mei 2012
    Hee dames,
    hoe is het met de bijna mama's?

hier is de baby (als het goed is tenminste) ingedaald, ik heb weer honger, kan weer wat meer eten verdragen en ik voel de schopjes wat lager als dat eerst het geval was.
    het kindje ligt al vanaf week 24 met 't koppie naar beneden maar ik geloof dat 2 weken geleden de baby ook is ingedaald.

ik ben toen erg misselijk geweest, wist me geen fatsoenlijke houding te vinden en moest ook overgeven.
    het duurde echt maar 2 dagen dat ik me niet goed voelde, maar ík vraag me nu natuurlijk af of dit de indaling geweest is.
    is het normaal dat dit zo een bijwerkingen kan geven?

want als dit al zo een pijnlijk gevoel geeft, vraag ik me echt af hoe dat dan met de bevalling zou moeten gaan???
    wie heeft ervaring?

is het normaal dat wanneer het indalen zo pijnlijk en vervelend is, de bevalling dit ook zal zijn?
    hoe dichterbij het komt hoe meer ik tegen de bevalling zelf opkijk..

wie kan me gerust stellen?
    of juist niet......

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijn baby is ook rond de 31 weken ingedaald. Bij mij gaf dit wat steken laag in het bekken en bij vlagen liep ik daardoor moeilijk. Maar het deed niet echt pijn. De pijn is niet vergelijkbaar met de bevalling, het voelt heel anders. Bij mij tenminste. Geef je straks bij de bevalling over aan de pijn, dan ontsluit je makkelijker. Probeer je angst los te laten. Maar ik weet hoe moeilijk het is, bij mij schoot de bevalling niet op en uiteindelijk hielp een ruggeprik mij er doorheen. Ik heb de bevalling helemaal niet als traumatisch ervaren en ben écht de pijn al bijna vergeten.

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb bij mijn kids de indalingen helemaal niet gevoeld.mijn oudste ging ook echt pas indalen toe de bevalling begon.het hing daarom er ook vanaf of ik thuis kon blijven tijdens de bevalling maar gelukkigi is dat goed gekomen,en mijn dochter was ook pas laat met indalen 36 weken.dus jij bent er op tijd bij al shet de indaling is geweest,maar er heerst ook echt buikgriep.nou succes de laatste weken groetjes esther

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier rond 30 weken ingedaald, drie nachten wakker geworden van gemene stekende krampen. Volgende controle bleek t te zijn ingedaald. Zit inmiddels ook al klem in t bekken.

Deel Deze Pagina