Hallo allemaal, Ik wil in oktober/november voor een tweede gaan. Maar de vraag is lukt het wel meteen. Ik slik geen pil niks.. En de eerste was een verassing en in 1 keer raak.. Kan het bij de tweede ook zo zijn? Graag ervaringen.. Groetjes, Mariam
Je vraag is of het in 1 ronde lukt zwanger te zijn? Dat kan. Maar dat je de eerste keer zo snel zwanger raakte, garandeert helaas niet dat het nu ook zo snel zal gaan.
Het kan heel goed zijn dat je meteen weer in ronde 1 zwanger bent. Maar het kan ook zomaar een jaar duren. Beide is normaal. Hoe het precies gaat lopen kan niemand je vertellen, want we kunnen niet in de toekomst kijken (konden we dat soms maar...) De enige manier om daarachter te komen is om in oktober te beginnen en te kijken of het lukt
Kan maar zo weer snel raak zijn maar het hoeft niet. Waarom in oktober/november pas beginnen? Als jullie er klaar voor zijn nu al voor gaan misschien? Dan heb je kan dat je eind van het jaar wel zwanger bent.
Het kan zo maar eens heel snel raak zijn, maar als het een half jaar duurt is dat ook niet gek. De eerste duurde hier een maand of 7/8 en de tweede was na 1 maand raak. Ik gebruikte wel de (mini)pil.
Dit is dus ook mijn angst... Hier ook binnen 2 maanden zwanger. Maar heel bang dat het nu lang gaat duren.
Maar hebben jullie allemaal de pil geslikt, want sinds mijn dochter er is heb ik geen pil meer aangeraakt, dus ben als t ware helemaal schoon. Bij narjis slikte ik ook geen pil, de condoom knapte en werd toen zwanger. 4 dagen voor de eisprong.
We kunnen helaas niet voor je in een glazenbol kijken hihi. Kon dat maar he? Het maakt mij ook onzeker. Maar het heeft met zoveel factoren te maken dat daar gewoon niks van te zeggen valt. Het scheelt in ieder geval dat je geen pil slikt. Is je cyclus regelmatig? Succes straks. Voor ons ook de planning sept/okt te beginnen maar we zijn nu al niet heel erg voorzichtig, mijn verstand zegt namelijk wachten maar mijn hart wil het NU...hihi
Loetje, ja heb een regelmatige cyclus hoop dat t meteen raak is. Want de eerste was een echte cadeau en 1 keer gedaan en zwanger.. Hoop dat t ook bij tweede zo is!
Ik was van de eerste binnen 4 maand zwanger. En nu voor de 2e al ruim 1,5 jaar bezig. En we doen alles "volgens het boekje". Deze maand andere ovulatie testen, heb wel een beter gevoel ervan omdat het strookt met hoe ik me voelde rond de ovulatie. Maar ik heb nu wel stilletjes de hoop opgegeven en laat het z'n beloop.
Tja, niemand kan je een antwoord geven. Iedereen hoopt snel zwanger te zijn als de wens er eenmasl is.
Ik was vrij vlot zwanger,1 a 2 maanden maar mijn schoonzusje daarentegen 3 jaar bezig geweest voor de 2e(uiteindelijk via iui) terwijl de 1e gelijk na de pilstop raak was... veel succes en hoop dat t vlot wil lukken voor jullie
Je hebt in ieder geval de eerste keer heel erg geluk gehad Ook de tweede keer heb je kans net zoveel geluk te hebben. Maar wees niet te teleurgesteld als het niet in 1 keer lukt, die kans is namelijk groter. Ik hoop voor je dat je weer vlot zwanger mag raken in ieder geval.
Ik heb idd veel geluk gehad.. Maar ik denk zelf als ik lochies denk. Dat de tweede ook vrij vlot zal lukken.. Omdat ik helemaal niks slik snap je en alleen condoom gebruik.. Iemand daarmee ervaring. Ik maak mezelf nu al gek terwijl er nog niks gaande is.. Dat is typisch me.
Ik heb nog nooit de pil geslikt. Ook niet voor mijn oudste dus. Van de eerste in ronde 1 zwanger en van de 2e in ronde 3. Allebei snel dus. Maat zoals iedereen al zegt, het zegt niets. Ook al gebruik je geen pil, dan nog kan het langer duren. Hoop voor je dat het snel raak is! Succes.
Ik ben 5x zwanger geweest waarvan 2 kindjes gekregen en alle 5 de keren eerste ronde zwanger. Na de zomer gaan we voor een derde kindje proberen en ik ben ook heel bang dat het nu ineens heel lang gaat duren ofzo, slaat nergens op natuurlijk want je weet het natuurlijk helemaal niet. Maar ik herken je gevoel dus
Van m'n dochter door de anticonceptie heen zwanger geraakt, daarna geen anticonceptie meer gebruikt. Misschien toch maar weer doen hahaha
Jouw verhaal is mijn verhaal... Geen pil of andere hormonen als anticonceptie gebruikt. Net voor onze dochter onverwachts zwanger maar dat eindigde in een miskraam. Toen besloten er echt voor te gaan, gelijk zwanger van dochterlief. Afgelopen november besloten voor nummer 2 te gaan. Na bevalling van dochter nooit meer aan anticonceptie begonnen. Weer gelijk raak, maar helaas een vroege miskraam. Inmiddels gaan we ronde acht in.... Helaas valt er dus echt niks over te zeggen! Hopelijk is het je snel gegund, maar ik zou nergens vanuit gaan.