Wat kan er nu spelen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anto1909, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedendag,
    In dec 2014 heb ik een missed abortion gehad. Op 4mrt heb ik mn eerste menstruatie gehad (ben gecurretteerd en erna nog medicatie ivm een restje). Nu heb ik weer steeds ovulatietesten gedaan, maar die waren negatief. Op 21mrt heb ik 's avonds even wat bloed verloren, verder niets meer (alleen bij afvegen en niets in het maandverband). Wat kan er nu spelen? Ik wordt hier erg onzeker van en dat is ook niet handig voor mijn lijf. Ik hoop dat er iets duidelijkheid kan worden gebracht in deze situatie.
    Bedankt alvast

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt hebben. Mogelijk is er sprake geweest van een ovulatiebloeding. Ook al heb je met ovulatietesten geen eisprong kunnen opsporen (de testen kunnen ook wel eens vals negatief of positief zijn), mogelijk is er wel een eisprong geweest. Hierbij kan een kleine bloeding ontstaan. Ik zal ook goed letten op andere symptomen die wijzen op een eisprong ( goed uitgelegd op Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen) en niet alleen afgaan op de ovulatietesten. Succes en ik hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid komt.

Groetjes Monique

3. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie,
    Vandaag bij de gynaecoloog een echo gehad, shara stil daar binnen, gelukkig geen problemen zichtbaar dus mn mk is nu echt klaar (lichamelijk). Verder werd er gewoon totaal geen respons gegeven op mn punt over de lichamelijke klachten en mn onzekerheid.
    Bedankt dat jullie mensen wel als mensen behandelen dn niet als casussen.

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Wat vervelend dat je je niet gehoord voelde. Gelukkig is de miskraam lichamelijk klaar. Succes en hopelijk heb je snel goed nieuws te melden.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina