Ik ben 12 augustus ongesteld geworden. Dit was mijn derde menstruatie na mijn bevalling. Ik weet zeker niet zwanger te zijn. De daad doet nog pijn dus dat is nog niet gebeurd Maar nu voelde ik net wat lopen. Dacht eerst vruchtbaar slijm wat ik altijd rond ei heb. Maar het is donker rood/bruin. Ook best veel. Vind het maar raar. Dit heb ik nog nooit gehad. Wat kan dit zijn? Moet ik naar de huisarts hiermee? Ik ben altijd regelmatig ongesteld. Het was overigens nadat er druk op de buik was geweest. (Buikband vd draagdoek flink strak aangespannen)
Ik zou zeker contact opnemen met de huisarts en anders met de vk bellen die weten vast wel wat het is heel veel succes
Waarom? Ik mág niet eens zwanger worden(waar ik soms moeite mee heb) en vind dit een rare overplaatsing
Volgens mij kunnen de eerste menstruatie's nog heel rommelig zijn door alle hormonen die nog in je lichaam zitten. Of zit je aan de anticonceptie? Als je het niet vertrouwd of gewoon benieuwd bent naar wat het is dan kan je natuurlijk altijd nog even naar de huisarts bellen. Zodra je je verhaal uitlegt aan de telefoon kunnen hun ook aangeven of ze dit nodig vinden. Succes!
Ik wacht nog even af. Zal idd nog wel in de war zijn. Mijn eerste cyclus was 28. De tweede 29 en de derde weer 28. Dus mooi regelmatig. Zoals altijd.
Als je verder geen klachten heb zou ik er denk ik niet iets mee doen. Als je wel buikpijn hebt sinds bevalling of iets dergelijks kun je natuurlijk wel contact opnemen (met het oog op placentarest)
Ik heb een keizersnede gehad. Placenta rest lijkt me onwaarschijnlijk, toch? Heb wel wat pijn maar wijt dit aan het litteken
Heb zelf ook nog wel eens last van de kzsnede Maar als je het niet vertrouwt gewoon even langs je ha hoor.
Ik heb gisteren een giga stolsel uit mn euh... dinges gehaald. Erg smerig. Had pijn en het gevoel dat er iets zat. Het leek te blijven hangen in de bm-mond. Daarna kwamen nog een aantal harige/ draderige stolsels. Super vreemd. Daarna lijkt het vloeien ineens over Zit nog steeds te dubben of ik moet bellen
Zou toch even bellen en misschien is een echo fijn. Niet dat er iets ernstigs aan de hand is maar even checken of alles goed is
Ik zou zeker even contact opnemen. Ik heb ook een keizersnee gehad en daarna toch een baarmoederontsteking wat betekent dat er toch restanten achter gebleven zijn, al ontkende het ZH dit in eerste instantie wel. Dit was overigens wel 12 dagen na de keizersnee. Hoelang is het geleden bij jou? Ik verloor ook zulke grote stolsels, abnormaal.
Beeb is bijna een half jaar. Ben al drie maal ongesteld geweest. Dan kan het geen vliesrest meer zijn toch?