baby 1maand herleeft de geboorte opnieuw?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Shar079, Apr 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

Jul 15, 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    #1 Shar079, Apr 10, 2014
    Last edited: Apr 10, 2014
    Hoi,

ik weet niet zo goed bij welke topic ik dit kan posten dus ik doe dat maar hier.

ik zal kort uitleggen wat er aan de hand is.
    ik ben 3Maart ingeleid en op 5Maart bevallen van een mooi meisje.

De inleiding zelf was een hel.
    Met flauwvallen ,overgeven ,trillen/shaken en niet bij zijn bij het moment wat er eigenlijk gebeurde.
    ik kreeg het medische verzoek een ruggeprik te nemen, die heb ik gekregen (thank god) Die gehele dag bleef ik vasthangen op 2cm, en nadat ik de ruggenprik gekregen had ging ik binnen 2 uren van 2cm naar 9,5 cm!

bij de 10cm mocht ik uiteindelijk persen,
    ik kreeg goeie persweeen ,alleen had ik nog weinig kracht over door die hele inleiding, waardoor bij de laatste pers zij vast kwam te zitten in mijn vagina, en ik moest wachten op een volgende perswee, die kwam, en zij kwam blauw aan op de wereld.
    Papa mocht niet de navelstreng knippen, maar dat deed de dokter zelf omdat ze zo snel mogelijk onderzocht moest worden. ik hoorde haar trouwens ook niet huilen.
    ze kwam met 15min persen op de wereld. uiteindelijk gezond en wel, heel kort 5min bij mama op de borst. daarna werd ze ingepakt en in een wiegje gezet naast mijn bed.

Nu is het zo dat het zo appart is, maar dat Sophia elke keer dinsdag nacht op woensdag erg onrustig is, met huilen en krijsen. en dan kijkt ze mmij zo aan van ik heb pijn? ze is trouwens die gehele dag onrustig, heeft dan krampen en vaak poepluiers.
    het is echt elke keer dinsdag op woensdag nacht raak. en echt elke keer rond dezelfde tijdstip van het moment dat ik moest persen.

kan het zo zijn, dat zij de geboorte nog meemaakt en misschien niet kan loslaten? het is zo appart.

wie herkent zich hierin en wie weet wat ik het beste kan doen (behalve troosten)

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Poe moeilijk! Baby's moeten het wel net als ons verwerken wat er allemaal bij de geboorte is gebeurd.

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met een osteopaat die ook kindjes helpt. Ik durf te wedden dat hij haar goed kan helpen en dat het allemaal snel verleden tijd kan zijn. Een osteopaat merk snel of ze veel verstoringen heeft door de bevalling of dat het meevalt.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113

Share This Page