Ik zoek een badpak maat 128 voor een iets steviger meisje. Liever geen badpakken met heel veel streepjes/ bolletjes of een rokje bij buik/ heup. Ik (en zij) vind deze helemaal geweldig, maar haar maat (128-134) is uitverkocht Badpak azuurblauw - bpc bonprix collection koop online - bonprix.nl Hebben jullie een leuk badpak gezien welke voldoet aan mijn (en haar) wensen?
Deze is er wel in haar maat maar die vinden we niet zo mooi Badpak pink/oranje - bpc bonprix collection - bonprix.nl
Ik heb bij de werkkamp gekeken inderdaad. Zoveel aanbod met bolletjes, streepjes en rokjes of dan is haar maat weer uitverkocht *zucht*. Maar thanks
Hier ook al een hele poos op zoek. Ik hoop dat de nieuwe collecties snel op de markt komen. In de winter zijn badpakjes moeilijk te vinden. Anders een sportwinkel proberen?
Deze nu op het oog, maar hik nog even tegen de prijs aan SEAFOLLY KIDS | BADKLEDING | BADPAKKEN Mijn hemel 40 euro
Ik geloof dat deze van mij 128 is....maar weet niet zeker. Heb er nog meer, hou niet van bikini's voor kindjes. Mijn dochter droeg het toen ze vier was. Lengte te groot naar ivm breedte ze is te zwaar.
Hij is wel heel leuk moet ik zeggen. Ik weet niet op welke termijn je iets nodig hebt. Ik wacht nog heel even en hoop dat dan de nieuwe collectie snel zal komen Ik vind 40 euro ook erg veel geld moet ik zeggen voor zo'n lapje stof.
Ik had als budget 30 euro, ben nu zover dat ik denk ik bestel m gewoon. Woensdag nog even langs de sportwinkels hier en kijken. Goeie (y)
Als je 40euro overkomelijk vindt is deze misschien ook mooi Cakewalk Kids badpak | kleertjes.com Leidt een beetje de aandacht van de onderkant af zogezegd en goede kwaliteit. Hema is ook een goede tip die hierboven genoemd werd, scheelt wel veel geld
Hema is inderdaad een betaalbare optie, thanks. AI die van cakewalk is ook cute. Ga dr vanavond nog even goed voor zitten. Thanks ladies
Die van de Hema zijn zeker net nieuw, want ik heb het steeds in de gaten gehouden en het stond er eerst niet op. In de winkel hangen ze ook nog niet. Bedankt voor de link, ik heb twee badpakjes bij de Hema besteld!
Graag gedaan ik kijk nooit voor deze dingen bij de hema en las dit topic en op dat moment kreeg ik ineens door dat ik bij de hema moest kijken haha. Vind ze echt leuke meisjeszwemkleding hebben!
Adidas? zwart? draagt mijn dochter. Zij zwemt redelijk intensief, het badpak kleed netjes af. Nike verkoopt ook mooie badpakken, draagt mijn andere dochter, maar die is vrij mager, en dan vind ik Nike beter staan. adidas Kinderen 3-Stripes Badpak | adidas Nederland
uiteindelijk geslaagd bij de hema! Sportzaak had niet veel hier, V&D wel maar veel stipjes en streepjes. Dacht uiteindelijk nou ja dan maar de hema 1 vd nieuwe collectie, hing deze er nog (oude collectie). Dochterlief is helemaal happy