PCOS, 10 weken geleden bevallen geen menstruatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door loesje26, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hi meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik ben twee jaar geleden in MMM beland omdat ik PCOS heb en mbv puregon en pregnyl zwanger geraakt van mijn inmiddels 10 weken oude dochtertje.
    Maar van menstruatie is nog totaal geen sprake.

Hoelang duurde het bij andere met PCOS voor dat de menstruatie weer terug kwam? Ik menstrueerde helemaal niet uit mezelf toen ik stopte met de pil..

En hoe moet dat nu met anti conceptie? wel of niet?

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ik heb ook 15 mnd in de MMm gezeten ivm Pcos, na heel wat onderzoeken en tijd clomid gebruik(overgevoelig achteraf) begonnen met Menopur/Pregnyl direct zwanger.

Na de bevalling(ks) heeft het ook een tijd geduurd, denk werl 2 a 3 mnd zie onderschrift. Dus geef het ook even de tijd.
    Had voor mijn zwangerschap helemaal geen cylcus, eitjes groeiden helemaal niet zonder een hormoon. En nu een cyclus gelukkig, alhoewel het niet heel regelmatig is,maarach het is er eentje;)

Ben er nu ook van mening,dat ik in elk geval niet meer enige conceptie(pil etc) gebruik. Wij willen nog een 2e Mocht dat natuurlijk lukken. Dus ben benieuwd of het nu eens spontaan raak word.

Dus geef het even de tijd, je lichaam is nog bezig met herstellen.
    Maar snap dat je graag weer een cyclus wilt.

Groetjes

3. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Na mijn eerste bevalling duurde het al een half jaar en kwam er nog niets op gang, uiteindelijk een kuurtje Provera gehad voor het opwekken. Nu na mijn tweede bevalling ben ik uit mezelf na 10 wkn ongi geworden. Was zo blij heb gewoon zitten janken. Nu is het nog afwachten hoe het verder verloopt.

Deel Deze Pagina