Ik blijf klachten houden van mijn verzakking. Ik had al een lichte verzakking van mijn blaas na de tweede bevalling. Nu is mijn meisje bijna een half jaar en de klachten nemen toe, zowel voor als achter zeg maar. Net bij de huisarts geweest en zowel voor- als achterwand zijn verzakt. Straks dus weer naar de bekkenfysio en een verwijzing voor de gyn gekregen om alles eens goed te laten bekijken en in kaart te brengen wat de mogelijkheden zijn. Want volgens mijn huisarts red je het toch vaak niet alleen met fysio. Hoewel ik daar na de tweede wel degelijk baat bij heb gehad. Ik ga er open in, wil vooral van de pijn af en weer normaal kunnen functioneren. Ik zoek lotgenoten. Misschien kunnen we elkaar steunen en hebben we iets aan elkaars verhalen.
Hier een verzakking van de voorwand na eerste bevalling. Ik heb continu het gevoel alsof er iets uit mijn vagina steekt. Heel naar gevoel. Ik loop nu bij een fysio en die geeft mij buikspieroefeningen. Totaal geen vertrouwen in eigenlijk. As maandag nacontrole bij de VK en ga ik bespreken wat mijn mogelijkheden zijn. Ik heb begrepen dat er alleen iets aan te doen is met oefeningen...
Je kunt ook een ring krijgen die de boel op zijn plaats houdt. Of het kan geopereeerd worden. Maar dat doen ze pas als er geen kinderwens meer is. Maar bij jou kan het echt nog veel verbeteren. Je bent pas net bevallen.
Hier ook last van verzakkingen. Fysio gevolgd, maar nog wel klachten. Oudste wordt komende maand twee, dus moet nog getild worden. Zou er heel graag vanaf willen, maar zolang er getild moet worden, laat ik me niet helpen
Ik heb heel veel pijn momenteel. Kan eigenlijk alleen plat liggen. Ik mag dinsdag naar de gyn. Persoonlijk laat ik er liever gisteren dan vandaag wat aan doen. Hopelijk biedt en ring nog een oplossing...
Pijn is echt niet fijn nee. Ik hoop dat n ring dan helpt en verlichting biedt. Bij mij bleef ie niet zitten helaas. Je mag me wel pben als je behoefte hebt.