Hechtingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door essepes, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Hallo!

Ik ben 3 en een halve week geleden bevallen van een zoontje en daarbij ben ik ingeknipt en gehecht.

Een week na de bevalling had ik er al bijna geen last meer van, maar ik vroeg me af wanneer de zwelling helemaal weg moet zijn. Want er zitten nu zeg maar van die ' bultjes' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) op de plek waar gehecht is. Ook is het nog gevoelig .

En het zijn oplosbare hechtingen en nu vroeg ik me af wanneer die opgelost moeten zijn?

Alvast bedankt!

liefs, esther

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi essepes,

Het duurt ongeveer 6 weken voordat de wond helemaal is genezen. Daarom is de nacontrole ook na 6 weken zodat de verloskundige kan kijken en met je kan bespreken of je nog klachten hebt van de wond.
    Wacht de 6 weken af, heb je nog klachten neem dan kontackt op met je verloskudnige of bespreek het op de nacontrole

Groetjes Imke

3. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Oke, dankjewel!

Maar staat er ook niet een bepaalde tijd voor het oplossen van de hechtingen?

liefs esther

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hi essepes,

Ja daar staat ook 6 weken voor maar dat is afhankelijk van hoe je lijf op de hechtingen reageert soms duurt het langer en soms iets korter.

Groetjes imke

Deel Deze Pagina