Verzakking?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BambiFelice, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

Apr 18, 2012
    292
    1
    18
    Beste verloskundige,

Vrijdag 03/05/2013 heb ik een positieve zwangerschapstest.
    Maar maak me nu een beetje zorgen, want sinds een paar dagen heb ik zo'n zwaar gevoel!!
    Het lijkt net of er een bolletje of iets eruit wilt komen van onder zeg maar..
    Ik heb het idee dat ik een verzakking heb en ik vroeg me af of het kwaad kan om dan huishoudelijk werk te doen?
    Dit is namelijk mijn werk, doe dit 3 dagen in de week; in de ochtend en middag, erg zwaar..! En dan natuurlijk ook nog mijn eigen huishouden.
    Ben elke keer kapot en mijn buik is dan ook erg opgezwollen.
    Heb er ook vaak erg last van (soort menstruatiepijn) in mijn onderbuik en ook vooral onderrug.

Groetjes Tamara

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou even laten controleren bij de huisarts of het echt een verzakking is. ZO ja, dan is bekkenfysiotherapie wel aan te raden. De fysio kan dan ook samen met jou overleggen wat voor werk nu handig is. Maar soms is het gewoon een zwaar gevoel, zonder dat er echt sprake is van een verzakking. Laat het dus even nakijken bij je huisarts.

Mirjam

3. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

Apr 18, 2012
    292
    1
    18
    Een dinsdag heb ik mijn eerste afspraak dus ik zal het gelijk navragen. Maar misschien is het inderdaad alleen een zwaar gevoel, want heb er vooral last van wanneer ik heb gestofzuigd of iets..
    Ik probeer nu zoveel mogelijk te rusten en dat helpt wel.
    Bedankt!

Tamara

Share This Page