Ik word er soms he-le-maal gek van! De laatste tijd heb ik dan ook superveel speeksel en word ik misselijk, krijg buikpijn.. Het komt echt in vlagen. Heeft iemand een tip behalve Rennie?
Vanille vla Geen drinken met prik Kussen hoger legen in bed En er zit ook nog eens verschil tussen op je linker en rechter zij liggen Links is vaak de beste kant
Ik had standaard een glas melk voor het slapen gaan en soms ook als midden in de nacht als ik er veel last van had. Bij mij hielp het ook om op mijn rechterzijde te liggen Kussen idd ook een stukje hoger in bed wil ook wel helpen. Heel veel succes!
Oh ja.. verschrikkelijk he! Hier ook..lig er nu zelfs wakker van. Al het bovenstaande geprobeerd. Soms helpt het een, soms het ander. Melk, suikerklontje, vanillevla.. Gaviscon wist ik niet dat dat mocht! Tripje drogist morgen..
Probeer er ook achter te komen waar je het van krijgt. Dat zal bij iedereen verschillend zijn maar ik krijg juist het zuur van melk (soms) maar wat mij de das om doet is thee en chocolade.
Hier ook van alles geprobeerd maar antagel werkt tot nu toe het beste. De rest wordt afgeraden in t laatste trimmester tenminste dat vertelde ze mij omdat ik om iets beters vroeg als antagel
Zorg dat je geen lege maag hebt. Melkproducten helpen even, rennies enzovoorts al iets langer, maar wat een opluchting was die omeprazol! Deze keer gelijk naar de omeprazol gegaan. Is gewoon veilig volgens de informatiebron voor artsen: Teratogenese: Bij de mens, geen aanwijzingen voor schadelijkheid. Advies: Kan voor zover bekend zonder gevaar overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt.
Ik redt het tot nog toe steeds met melk.. En soms is t even doorbijten maar val ik er gewoon mee in slaap... Heb t inmiddels al zo lang... soms dagen geen last en dan ineens.. Blegh!
Hier heb ik vorige week Omeprazol voorgeschreven gekregen.Door het maagzuur had ik een longonsteking en was ik al 6 weken aan het hoesten omdat alles geiriteerd was door het maagzuur. Eerst gebruikte ik Antagel maar dat hielp steeds maar even.Nu heb ik totaal geen last meer van maagzuur.
Op linkerzij slapen inderdaad, antagel en amandelen (ongeroosterd) hielpen bij mijn vorige zwangerschap heel goed. Nu niet helaas, dus het is niet te peilen. Succes ermee, het is heel vervelend!