Verzakking?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xLindaTx, 20 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xLindaTx

    xLindaTx Lid

    20 feb 2020
    41
    0
    6
    Vrouw
    Hoort je voorwand bij druk zetten helemaal op zijn plek te blijven of is het wel normaal dat die bij druk zetten wat opbolt? Had nooit eerder gevoeld voor de bevalling. Normaal hoort er niks op te bollen toch?
     
  2. xLindaTx

    xLindaTx Lid

    20 feb 2020
    41
    0
    6
    Vrouw
    zakte het bij jou ook bij druk zetten? Die wanden zeg maar en baarmoeder? En kwam je ook pas later achter?
     
  3. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Dat hoort idd bij een verzakking. Ik kwam er niet later achter. Wel binnen de eerste 10 weken dacht ik.

    Als je met druk zetten poepen bedoelt ;) , als je dat moet doen kan je wat tegendruk geven door gewoon met een wc papiertje wat tegen je onderkant te drukken.

    Maar echt de bekkenfysio heeft daar een hele hoop informatie over
     
  4. xLindaTx

    xLindaTx Lid

    20 feb 2020
    41
    0
    6
    Vrouw
    Ah top. En hoelang duurde bij jou dat was hersteld? En kwam bij jou de wand altijd naar buiten Of alleen als ontlasting in zat? En wanneer ging je mee heen? Sorry voor vragen
     
  5. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Bij mij duurde het iets van 1,5jaar? Ik genees langzaam. Alleen bij druk zetten (zoals ontlasting) had ik er last van.

    Ik ging na een paar weken naar de bekkenfysio omdat ik mechanische bekkeninstabiliteit had opgelopen en toen heeft ze ook daar gekeken en toen hebben we er aan gewerkt

    Edit: ik ben niet 1,5j naar de bekkenfysio geweest hoor. Op een gegeven moment had ik geen zin meer. En ging de rest vanzelf
     

Deel Deze Pagina