rood uiteinde penis zoon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hugbear, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Zoals de titel eigenlijk al zegt. Mijn zoontje heeft het uiteinde van zijn penis rood. Echt alleen het laatste stukje :(

Moet ik hiermee naar de dokter morgen?? Wat zouden jullie doen?

Groetjes hugbear

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Echt bij het gaatje? Aaron had dat laatst ook. De dag nadat het me opviel was het al minder en na een paar dagen was het weg. Misschien met een nageltje er langs geweest? Aaron grijpt en trekt nogal aan zijn zaakje namelijk bij het verschonen ;).
    Als je het niet vertrouwt anders de HA bellen morgen. Zeker als het niet minder wordt.

3. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Ja, hij heeft echt het.. Tja hoe zeg ik dat. Is al zo'n lekker topic :D. Waar volwassen mannen de eikel hebben dus echt wel een groot stukje wat rood is. Het is nu al zo'n 2 dagen rood.

Groetjes hugbear

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Heeft Remco ook gehad. Ik heb het goed schoon gehouden en na het badje flink met water spoelen zodat er geen zeepresten achterblijven. Hier was het met een paar dagen weer over. Hij heeft er overigens geen last van gehad wat het graaien ging gewoon door hahahah.
    Ben het met boefjesmamma een, als je het niet vertrouwd even bellen met de ha morgen ochtend.

Groetjes Kim

5. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier ook vrij vaak, meestal rond de tijd dat zn billetjes ook wat rood zijn. is waarschijnlijk gewoon luieruitslag of dat ie te lan (met dit warme weer) een luier aan heeft waardoor de huid een beetje geirriteerd is. niks ernstigs!!

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Mijn zoontje had het net ook, maar wel lekker in de zandbak gespeeld met water en zand, en de halve zandbak kwam uit zn luier onder de douche, dus het zal wel lekker geschuurd hebben. ;)
    Zou het van iets kunnen komen wat geirriteerd heeft in de luier?
    Geeft ie pijn aan?
    En ja ik ben geen dokter, dus als je gevoel zegt dat er iets aan de hand is.. bellen!

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier ook gehad, was volgens de KA een onsteking en moest hormoonzalf smeren... Na 12 dagen was het over. Hij leek er overigens geen last van te hebben. Met de standaard controle kreeg ik de zalf, want omdat hij er geen last van had heb ik geen eerdere afspraak gemaakt.

Deel Deze Pagina