Hoi Zonder dat ik het zelf door heb gehad , heb ik een hele pennen verzameling geoogst haha! Met een reclame erop,of leuke afbeelding,als ik er 1 zie,moet ik hem hebben,echt heel gek! Had het net pas door, ik was even bij mn schoonmoeder,in eens zegt ze hier die heb ik even voor je op de kop getikt Nog meer mensen met een gekke verzameling haha
Nu niet meer, maar vroeger verzamelde ik stenen.. Bij de buurman mocht ik er 1 keer in de zoveel tijd 1 uit te tuin uitkiezen.. Hij heette 'Buurman Steentje'
Volgens mij heb ik vroeger eens op school met plexiglas een foto lijstje gemaakt,je kon het buigen enzo? Of zit ik helemaal verkeerd haha
Weet je wat ook leuke verzamelingen waren? Balletjes uit de inkt van je vulpen.. Of potloodpunten! Ik denk dat als Damien naar school gaat, ik 'm maar ga aanmoedigen dat ook te doen
ik verzamel 2 dingen 1: toeristische koelkastmagneten. iedereen die op vakantie gaat, vraag ik altijd of ze er een voor me meenemen collega was pas in new york en ik kreeg een hele lekker foute in de vorm van een appel (the big apple) 2: van die kleine briefjes die vage mensen in de brievenbus stoppen met tekst erop als: Uw liefde terug, problemen oplossen etc bel Mr Abu Sidi, professioneel handlezer, genezer en blablabla - 06-12345678 Ik heb inmiddels zo'n 40 magneten (vooral die uit barcelona zijn mooi) en ook zo'n 25 van die briefjes
Over briefjes gesproken. Zag een paar weken geleden op tv een vrouw die boodschappenbriefjes verzamelde. Die hing hele middagen in het winkelcentrum rond om te kijken of ze een paar nieuwe exemplaren kon vinden
ik geloof dat ik over de aantallen een beetje heb opgeschept *bloos* ik dacht echt dat ik er veel meer had briefjes: http://i41.tinypic.com/15n55rl.jpg magneten: http://i41.tinypic.com/282ho1u.jpg (beetje bewogen)
Ohhh balletjes uit je vulpen: ik had een heel bakje vol!! En ik spaarde piemels uit de break-out. Dit klinkt heel fout, maar ik was een pubertje he Er stonden in de break-out altijd 2 naakte mensen en ik knipte de piemels dus uit en plakte deze op 1 groot vel. Mijn moeder heeft dit vel toen eens gevonden en na een moment van "Wat zijn dat?" mocht ik even uitleggen wat ik met al die piemels van plan was hahaha. Ik had er serieus al wel 50 ofzo
ja die spaarde ik ook, je deed er niks mee maar toch was het leuk Vroeger hier kikker beeldjes gespaard. Mijn zus spaarde egels en mijn moeder schildpadjes. Hadden allemaal een plank vol
Vroeger spaarde ik van die figuurzeepjes. Een glazen vitrinekast vol!!! Lekker voor het schoonmaken! Nu spaar ik alleen nog maar geld.
Haha piemels verzamelen. Spaar je ze nog? Ik kan misschien nog wel zorgen voor nog een piemelplaatje erbij? Ik mocht de Break Out van mijn ouders niet lezen, JUIST omdat er naakte mensen in stonden, teveel seks, vonden mijn ouders.
postzegels haha burgelijk hé aanstekers (geef ze wel iedere keer weg) geboortekaartjes van bekende kaartjes van feestjes en concerten waar we geweest zijn stikkers van motorfeestjes Verder spaar ik geld muntjes pappier maakt niet uit wat ik ben niet zo moeilijk