Hoi dames, mijn zusje gaat waarschijnlijk scheiden, het gaat niet zo goed tussen haar en haar man. ze willen elkaar de tijd geven wat ze willen, maar ik ben de enige famielid die het weet.ze is al een aantal keet geweest naar me ouders me kon het niet zeggen vertelde ze me, ze kreeg een brok in haar keel.en nu vraagt ze me of ik vandaag mee kan naar me ouders.ik ga haar zo ophalen en dan gaan we naar me ouders, ze wil dat ik haar help met vertellen, maar hoe vertel je zoiets aan je ouders.en als we het hebben verteld wilt ze een tijdje bij me ouders blijven, zodat zij en haar man kunnen nadenken wat ze echt willen. zij wilt eigenlijk niet scheiden maar haar man zit heel erg te twijfelen ene keer wilt hij wel en dan weer geeft hij haar hoop dat hij niet zonder haar kan. dames help ons.. wat denken jullie dat we zo moeten doen? oja, heb ook net nieuws gekregen van me schoonzusje dat ze zwanger is 6 weken ( ongelukje en ik ben al 2 jaar bezig gun het haar wel, ze heeft ook een zoontje van 2 ) pff wordt me een beetje te veel vandaag
Rot voor je meis, en zeker voor je zusje natuurlijk. Hoop dat ze er samen nog uit kunnen komen. Hebben ze kinderen? Veel succes met het vertellen vandaag. Laat je even weten hoe het gegaan is? Liefs
pfff wat rot zeg, helemaal omdat jij het al weet en verder niemand. Ik denk dat je het verhaal aan haar over moet laten het is namelijk haar verhaal. maar je kan haar wel steunen en ik denk dat ze dat ook vooral wil. dat je haar aan kan moedigen zeg maar als ze vastloopt. zoiets is natuurlijk nooit leuk om te vertellen aan je ouders. Heel veel sterkyte voor jullie beiden (als jullie het nu vanmiddag wel al verteld hebben hoe is het gegaan? Ik kan me trouwens voorstellen dat het voor jou erg zwaar is nu ze zwanger is en dat het een 'ongelukje' was. Dat jullei al een tijd proberen en het niet lukt. Ik denk dat je dat best uit mag spreken dat je erg blij bent maar dat je het er moeilijk mee hebt. Lijkt me dat ze dat wel begrijpt als ze je situatie kent.
ben net terug dames, we waren dus naar me ouders gegaan. toen we wilden vertellen stond me vader, ik heb gevraagd of hij ff wilde zitten en dat we iets wilden vertellen.alles heeft me zusje verteld, me ouders hadden er moeilijk mee, ze hadden dit niet verwacht.( ze heeft ook een zoontje van 3,5 jaar)toen ze haar zoontje sliep zijn we met de auto kleding gaan halen, ze gaat nu een tijdje mij me ouders blijven en dan gaan we kijken wat ze willen. nog een fijne avond iedereen
jeetje wat een rot situatie allemaal succes hoor met je zusje ik hoop dat ze er nog uit zullen komen... ennuh van je schoonzusje dat is ook rot als je het te horen krijgt en dan zelf al 2 jaar bezig zijn ik hoop dat je snel geluk hebt succes meis
Veel sterkte. Dat is niet leuk als een familielid gaat scheiden. Ik heb ook zo'n zus die het na 3 jaar huwelijk niet meer zag zitten en is gaan scheiden van haar man, dus ik weet er alles van. Maar ze had geen kind. Ik vind het raar dat je schoonzusje het een ongelukje noemt dat ze zwanger is. Noem het dan een cadeautje. Ik vind dat een rotwoord. En zeker komt dat hard aan als anderen wel hun best proberen te doen om zwanger te worden. Veel sterkte. Voor jou komt er ook een tijd.... Daar duim ik voor.
heel knap dat ze het heeft verteld. je ouders reageerden dus wel goed. Ik hoop dat ze er samen uit kunnen komen. Heel veel sterkte!
dames, mijn zusje is vorige week naar huis gegaan ben zo blij, heb haar vandaag gezien en gesproken ze zegt dat het beter gaat dan voordat ze weg ging wilde het ff melden
wat fijn zeg! nu hopen dat dit de relatieboost was die ze beiden nodig hadden. soms kan een pauze helpen!!