Kom ik met nog 1 vraag. Het lukt me dit jaar dus helemaal niet om te dichten Ik kom er niet uit zelfs een begin heb ik momenteel moeite mee. Dus vraag ik nog 1 keer echt de aller laatste keer wie me wilt helpen. Het gaat om een gedicht voor op sinterklaasavond. Vorig jaar hadden we een lege zak voor de deur gelegen met daar een gedicht in dat alle cadeaus verstopt liggen door het hele huis. En ben elk cadeautje krijgen ze dus een hint waar het volgende cadeau ligt. Nu riepen de meiden dit jaar we hopen dat de sint en piet dit jaar weer alle cadeaus verstoppen dus willen we weer gaan doen. Maar willen we wel weer net als vorig jaar een lege zak met een brief erin waar dus een gedicht inzit dat de cadeaus weer zijn verstopt. En moet dus een hint invoorkomen waar het eerste cadeau ligt. Waar die ligt maakt nog niet uit dat is nog helemaal vrij. Alleen ik kom niet zo ver zit maar met, piet is dit jaar stout geweest, en heeft alle cadeaus weer verstopt voor dit feest..... maar het wil me niet lukken Wie wil me op weg helpen??? zal erg lief en fijn zijn !
Kinderen het is echt waar, Piet is dit jaar stout geweest, verstopte alle mooie geschenken voor het sinterklaasfeest... Wij maar zoeken en niet vinden heel het huis reeds omgekeerd. Papa zeurde, mama tierde de geschenken worden ons verweerd. Nu lieve kindjes, help ons zoeken we hebben zeker plekken vergeten... niet op het dak, mss in de hoeken ook niet in de kelder, dit zouden we weten... Nu meis, als je me nog de plaatsen opsomt zal ik ze omschreven in het gedichtje zetten het bovenstaand is maar zo een vlugge poging (binnen een minuutje )
heey, vind het erg leuk maar zoeken aabb rijm zal maar zeggen Is makkelijker lezen voor me zusje. (daar vieren we het mee) En moet dus beetje makkelijk/kinderlijk geschreven zijn. dus nog meer ideeen zijn welkom
Pietje heeft ons weer gefopt want alle kadootjes zijn verstopt! Hij vind het leuk als wij gaan zoeken, verassingen liggen in alle gaten en hoeken. Zet je zoekmachine aan en kom op maar, GAAN MET DIE BANAAN!!!
Ojee, ojee, Sint weet niet wat Hij moet Want stoute Piet snapt het niet zo goed Natuurlijk had hij alle kadootjes in de zak moeten stoppen Maar die gekke Piet vond het leuker om ze te verstoppen Sint heeft geen idee waar de kadootjes nu zijn Dus lieve mensen, groot en klein Jullie moeten echt hard gaan zoeken In alle kasten en alle hoeken Misschien op zolder, of in jullie jaszakken? Ik zou maar gauw gaan zoeken, want als je kadootjes vindt, mag je ze uitpakken! Misschien heeft Piet er wel een briefje bij gedaan Waar het volgende kadootje zou moeten staan Stoute Piet gaat mee in de zak van Sint Zorg jij maar dat je de kadootjes gauw vindt! Is dit een beetje wat je bedoeld? Is uit de losse pols, dus als je nog andere wensen hebt hoor ik het wel!
Helemaal geweldig Wat kan jij super goed en snel dichten zeg, super lief en super bedankt Dat gaat hem zeker worden helemaal geweldig gewoon ! Nogmaals heel erg bedankt!