Van harte gefeliciteerd!! Meiden, wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest? Het is nogal een rare cyclus. Heb PCOS en de clomid was niet aangeslagen dus moest een duphaston kuur nemen voor menstruatie opwekking (dat zijn de "p" tjes in mijn chart). Heb ff pauze genomen van tempen en toen weer begonnen, mijn temp was toen hoger, maar dat kan ook komen door de kuur (zit progesteron in)... Toen had ik ineens een bijna positieve ovu test, dus geklust. Dag erna ook nog een dikke lijn en de dag daarna negatieve ovu test. Paar dagen later werd mn temp ineens nog hoger en nu geeft FF een eisprong aan op dag 37... De laatste keer klussen was op dat moment 3 dagen geleden, dus maar zeer kleine kans op zwangerschap... Mijn positieve ovu test kan echter ook te maken hebben met mijn PCOS... Daar schijn je ook positieve ovu testen te kunnen krijgen zonder eisprong. pfff heel verhaal, haha!
hoi dames! ik ben midden in een cyclus begonnen met tempen kon het niet laten, wilde gewoon weten wat het doet. enig idee wat mijn tempkaartje aangeeft? http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2010-12-21&mode=a&ts=1294151345
Hee moui, ik krijg je kaartje niet te zien als ik op de link klik? Als je ingelogd bent op FF kun je links klikken op save homepage en die link kun je dan plaatsen dan kunnen anderen meekijken.
Ja nu zie ik m wel! Aan de hoogte van je temp te zien zou het kunnen dat je eisprong al geweest is, maar je hebt ook vaak op andere tijden getempt of niet? Ik denk dat er moeilijk iets van te zeggen is, maar misschien willen de meer ervaren meiden het eens proberen.
ja is idd niet op dezelfde tijden, heb ik vroeger ook gehad en die was wel heel mooi, kon je precies zien wanneer eisprong was maar ben natuurlijk ook na de eisprong pas begonnen. heb wel op dag 14 's avonds een kleine kramp gevoeld. afwachten maar