Ik heb even jullie hulp nodig! Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd , onze trouwdag zal waarschijnlijk ein mei/begin juni zijn. Aangezien ik dus niet superveel tijd heb om alles voor te bereiden, ben ik alvast aan het rondkijken voor een mooie bruidsjurk. Punt is alleen dat wij er niet al te veel geld aan kunnen spenderen... Wie kan mij helpen in mijn zoektocht naar een betaalbare, maar wel mooie trouwjurk? Liefst in Breda/Dordrecht/Rotterdam of daar vlakbij. Qua budget denk ik aan een maximum van 500,- (minder is uiteraard altijd goed, er moeten tenslotte ook nog schoenen, lingerie en accessoires bij). Alvast bedankt voor het meedenken!
Gefeliciteerd. Budget van 500 euro is wel erg weinig. Op de volgende site bieden ze het al vrij goedkoop aan: Welkom bij C'est Moi
Ik ben in Harlingen geslaagd, ze hebben daar echt prachtige jurken voor 500 euro (op maat maken kost 100 euro extra ) www.ninasbruidsmode.nl Nu is dit natuurlijk niet echt in de buurt maar het zou wel moeten lukken voor die prijs als je goed om je heen kijkt. Heb je trouwens een een gangbare maat? Dan kun je een jurk soms zo meenemen en scheelt dat vermaakkosten. succes
ann en john in eindehoven hebben een hele mooie en goede outletshop ze hebben daar jurken van 199 tot 900 euro zijn wel 1 x gedragen maar daarna weer totaal opgeknapt ze stonden gisteren op de beurs vandaar dat ik het weet over cest moi heb ik slechte verhalen gehoord dat het uiteindelijk toch nog duur zou zijn duurder als dat ze zich op de site voordoen
zelf ga ik in maart naar Bruidsmode Diana - heeft de mooiste bruidsmode, trouwkleding, bruidsjurken, trouwjurken, bruidskleding, trouwjurk, bruidsjurk en bruidsjaponnen jurken vanaf 400 tot 1500 met uitlopers bij uitzonderingen tot 2500 geen vermaak kosten en ook zwanger worden in de tussentijd is geen probleem staat op hun site dat ze daar dan iets op verzinnen
Kijk anders eens op de website van Anastasi uit Nieuwegein. Het is niet echt bij jou in de buurt, maar zij maakt jurken op maat voor niet al te veel geld. Toen ik op het trouwforum zat toen ik ging trouwen waren er aardig wat meiden bij haar geweest en stuk voor stuk waren ze hartstikke enthousiast. Trouwjurk bruidsjurk tot 830€ Anastasi Bruidsmode Oh!! En van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!
gefeliciteerd!!! woonde toen ik ging trouwen nog in 'r'dam heb toen gekeken bij een zaak op de nieuwe binnenweg op de kruiskade heb je meerdere zaken zwartjanstraat en ben zelf uiteindelijk geslaagd op de beijerlandse laan ben zelf in een galajurk getrouwd van 200 euro
mijn jurk kwam daar ook vandaan ! Echt super! Op hyves is ook een anastasi bruiden hyves. Het is de moeite van de rit waard -hoewel jurken passen in een andere bruidszaak (om te orienteren?) ook wel heel speciaal is hoor
Ik heb mijn jurk ook bij c'est moi gekocht in wernhout, prima te doen, idd 500 euries. Perfect mooie jurk, je ziet het er echt niet aan af...
Wij zijn vorige maand getrouwd en ik had een prachtige jurk (hihi!) Als je wil, mag je hem lenen! Als je geïnteresseerd bent, pb me maar!
Ik ben afgelopen vrijdag getrouwd en had een jurk van 110 euro, bijpassende schoenen, sieraden en lingerie en ik was in totaal voor 160 euro klaar Ik zal kijken of ik vandaag of morgen een foto kan plaatsen!
Goh B en N, waar had je dat vandaan? Wij gaan in januari trouwen, dus ik ben ook rustig aan rond aan het kijken... Hier een budget bruiloft dus zon goedkoop mogelijke jurk. Ook nog eens zwanger, dus extra moeilijk, haha!
En ik kijk ook heel geinteresseerd mee, onze trouwdag is in juni en ook hier een zeer beperkt budget.
Trouwjurken / Galajurken Nog in ontwikkeling misschien vandaar de vele taalfouten Zal ze hierop zeker attenderen... Maar wel een heel mooie jurk voor zeer weinig. Succes!!!
Bij Semra Mode in Rotterdam zag ik ook veel bruidsjurken staan toen ik op zoek was naar een galajurk.
www.acinderellastore.nl jurken vanaf 150euro www.perfectdress.nl Jurken vanaf 199euro www.dreamdresses.nl Gala en bruidskleding van max 200 euro Ik ga ook in mei trouwen en heb aanstaande zaterdag een afspraak bij perfect dress
Ik ben zaterdag geslaagd bij Assepoester Feestkleding in Arnhem. Het was voor ons een hele rit, maar zeker de moeite waard! Trouwjurken? Hippe en moderne bruidsjurken. Bruidsmode van Assepoester! Veel verschillende jurken, ook in kleur. Leuk geholpen in een relaxte sfeer. De jurk die ik heb gekocht, kost 499 Daar komt nog wel 25 euro vermaakkosten bij. Ze waren er ook duurder of goedkoper. Uiteindelijk kwam de rekening wel boven 500 euro uit, omdat ik er ook een torselet en 'bont'-stola bij genomen heb. Maar die betalen mijn ouders dus dat scheelt weer.