Morgen eerste afspraak gyn, 12 weken echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Karel1978, Mar 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi!

Morgen moeten we voor het eerst naar de gynaecoloog. De vk heeft ons overgedragen omdat we een tweeling verwachten. Ik weet eignlijk niet wat ik kan verwachten morgen. Zou ze dan meteen een 12 weken echo maken? Duurt zo'n echo langer als gewoonlijk? We zijn er best nerveus over, omdat we bij elke echo die we gehad hebben wel "apart" nieuws hebben gekregen. (zie mijn vorige topics hier op forum)

Kan iemand vertellen hoe zoiets gaat?

BEdankt

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Van wat ik heb begrepen krijg je bij de gynaceoloog vaak wel een echo ja!
    dus waarschijnlijk krijgen jullie ook een 12 weken echo tijdens de eerste afspraak...

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi! ;)

volgens mij krijg je bij elk bezoek bij de gyn een echo, en als jij nog geen 'officiële' termijnecho hebt gehad, moet je dat gewoon even aangeven morgen, en dan maken ze die denk ik wel.

Komt vast helemaal goed!

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Nou spannend! Ik ben best zenuwachtig :) Maar we zullen het morgen horen!

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Alles was goed! Ze hebben meteen eentermijnecho gemaakt, maar meer omdat ze eerst geen tussenschot zagen. Dus ze moesten met de grote echo alles doen, en toen maar meteen de termijnecho gemaakt. En ik mocht er nog een paar daagjes bijplakken :)

Ben zo blij dat ales goed is! Maandag moet ik weer voor de uitslag van de nekplooimeting en daarna weer over een maand

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier krijg ik bij elk bezoek aan de gyn een echo. Ofwel de gyn kijkt zelf even (zij kijkt altijd even naar het hartje ipv luisteren) ofwel een officiele groeiecho. Het voordeel van een gyn is dat ze niet zo scheutig zijn met echo's :D

Fijn dat alles vandaag goed was!

Share This Page