Wij betalen hier gewoon hetzelfde uurtarief voor allebei de meiden. Toen ze nog volledig bij de gastouder kwamen, maar nu ook nu ze alleen de BSO-uren komen.
Onze gastouder rekent hetzelfde bedrag, maar het gastouderbureau rekent maar de helft van de bemiddelingskosten.
Dus als ik mijn toekomstigd kindje naar een go breng en bv vijf euro betaal voor zijn of haar broertje of zusje mocht dat lukke oom vijf euro?maar dan krijgen we meer terug van de belasting?
Let wel dat ze bij de belastingdienst niet zomaar uitgaan van jouw tweede kind waar je meer toeslag over terug krijgt, maar dat dat gaat over het kind wat het minst bij de go komt.... Had ik in het begin ook gedacht...maar is dus niet zo, helaas. Quote belastingdienst: Hebt u meer kinderen die naar de opvang gaan? Dan krijgt u voor het kind met de meeste uren opvang de laagste vergoeding. Dit kind noemen we het 1e kind. Dit hoeft dus niet uw oudste kind te zijn. Is het aantal opvanguren gelijk, dan is het kind met de laagste opvangkosten het 1e kind. Deze kosten staan op de rekeningen die u van uw kinderopvanginstelling krijgt. Zijn het aantal opvanguren en de opvangkosten voor uw kinderen gelijk? Dan bepalen wij wie het 1e kind is.