En dan voornamelijk vlees? Is dat goed te doen? Wij hebben de Jumbo en Aldi naast elkaar zitten, maar kwa prijs is de Aldi een heel stuk goedkoper.
Wat ik niet lekker bij bij Aldi is het gehakt. Verder haal ik daar wel eens vlees. Kipfilet in spek daar laatst nog gehaald. Was erg lekker. Op vrijdag en zaterdag hebben ze daar 2 soorten vlees in de aanbieding.
Hier geregeld. Ben wel Belgje. Ik kijk een beetje wat ik nodig heb. Kipfilet koop ik uit de diepvries, net zoals pangasiusfilet of zalmfilet. Scampi ook. Fishsticks meestal ook. Kabeljauw dan weer niet, want kabeljauwfilet (zonder graten dus) steekt hier altijd toch bomvol graten. En ik ben het type "1 graat en mijn honger is over". Ook koolvis heb ik er een tijd gekocht, maar die is ook geminderd van kwaliteit. Kippenworst gaat er hier ook vlot door. En soms ook de kalkoenfilet met een korstje rond. Snacks voor in 't frietvet komen ook van daar. Garnalen en gerookte zalm haal ik uit de koeling. Qua beleg koopt manlief er vrij veel - ook vlees (hesp, kaas, worst, salami, ...). Maar ik verkies liever "vers" beleg van bij een andere supermarkt of van bij de slager die naast onze Aldi zit. Ik zou dus zeggen: Probeer het! Valt het tegen, dan koop je het terug elders.
Ik doe de meeste boodschappen bij de ah, maar voor billendoekjes, wc papier en vlees ga ik naar de ALDI. En de schoonmaakdienstjes haal ik daar ook.. Het nadeel van de Aldi vind ik het beleg, de ham en de kaas is prima, maar de rest vind ik niet zo, en ze hebben niet alles. Maar ik woon vlakbij een Aldi, dus kom er voor de kleine extra of vergeten dingen vaak bij de aldi.
Wij kopen overigens sowieso vrij veel bij Aldi. Ongeveer 60 à 70 % van onze boodschappen komen van bij Aldi. Omdat het nu éénmaal de goedkoopste is hier in de buurt en ik het onzin vind om teveel geld uit te geven aan merkspullen als de meeste dingen van Aldi even goed zijn. Ook groenten en fruit koop ik dus vrij veel bij Aldi, koffiepoeder, poeder voor chocomelk, cornflakes en musli, chips, af en toe wijn, koekjes, boter, eieren, pasta en rijst, spaghettisaus en blikken tomaten, af en toe rode kool en appelmoes uit pot, katteneten en -brokken, yoghurt, snipperkaas, friet, groenten uit diepvries, wc-papier, aluminumpapier, ... Ik ga vooral ergens anders voor dingen die ik toch van een merk wil of als ik bepaalde zaken bij Aldi niet vind. En als ik bijvoorbeeld 4 spullen moet hebben en ik moet voor 2 spullen sowieso bij een ander zijn, dan koop ik daar gelijk alles. Ik ga niet elke keer 2 supermarkten afdweilen. Voordeel is wel: Wij wonen op 5 minuten wandelen . De andere supermarkt is 5 minuten de andere kant op wandelen.
De dingen die ik vaak koop bij de Aldi zijn: - wc-papier - melk - toetjes - beleg voor op brood - kaas - bier - frisdrank en sap - groente en fruit - koekjes - olijfolie, margarine, bakboter - Wiener melange en nog veel meer.... Ik vind de Aldi best goed hoor. Je kunt er alleen niet alles kopen... Dus combineer het ook altijd met Jumbo of AH.
Wij halen wel eens bij de Aldi: wc papier, energiedrink, toetjes, val blanc en dag aanbiedingen van fruit/groente als ze toevallig eens een goeie aanbieding hebben. Voor de rest ben ik 100% goedkoper uit op de markt, ah en jumbo.. Dus dat haal ik elders
Wij doen ook vaak boodschappen bij de Aldi. Of de Lidl. En dat vullen we aan met een bezoekje aan de Jumbo. Vlees haal ik eigenlijk waar het in de aanbieding is, en afhankelijk van waar we zin in hebben.
Aldi vind ik fijn voor zn 'voorraas' dingen als chocolade, ijsthee, luiers, toiletpapier etc maar vers (groenten fruit ) vind ik beter vd lidl en vlees koop ik niet in de supermarkt, dat vd slager is zo veel beter, dan eten we graag iets minder vlees - en op woensdag is de gehakt in de actie dus dat is niet eens duurder bij de slager.
hier ook de wekelijkse boodschappen bij de aldi geen problemen met hun producten, ook vlees is goed te eten, alleen frisdrank komt daar niet weg, dat vinden wij niet lekker.
Wij halen altijd ham-kaas-kipburgers bij de Aldi. Yum! De satéschnitzels ook altijd, maar die zie ik de laatste tijd nooit meer Ze liggen niet bij het gewone vlees trouwens, maar bij de vleeswaren. Oh en, als je er toch bent; de chocoladetaart van de Aldi is echt GODDELIJK!
Ik vind de Aldi een top-winkel! En de Lidl trouwens ook. Vlees is het beste van de Aldi, terwijl Lidl weer beter is in de groente. Naar mijn mening. Maar vlees = echt prima van de Aldi! Beter dan van de AH. Wij haalden tot voor kort alleen een paar specifieke producten (chips, pindakaas, etc) in de 'gewone' supermarkt, en dan gingen we voor de rest naar winkels als Aldi of Lidl. Echt meer dan prima! We gaan nu voornamelijk naar de (horeca)groothandel, daar heb ik een pasje voor vanuit mijn eigen bedrijf. We vinden dat heel prettig winkelen en zijn zeer tevreden over de kwaliteit.
Helaas geen Aldi in de buurt. Wel een Lidl. We gaan meestal naar de AH, omdat we daar ook werken. Maar we gaan ook wel eens "vreemd", naar de Lidl, Hoogvliet of Jumbo. Als er een Aldi in de buurt was, had ik zeker wel een keer er heen geweest.
Ik haalde er ook regelmatig producten maar geen vlees en brood. Nadeel van de aldi hier is dat ie niet zoveel assortiment heeft. En vaak zijn schappen enkele dagen leeg. Zodoende ga ik nu naar de lidl. Beter assortiment en schappen altijd gevuld.
Wij halen bijna al ons vlees daar, erg goede kwaliteit. Ik vind het lekkerder dan bij de ah bijvoorbeeld. Trouwens wij halen ongeveer 60% van onze boodschappen daar.
Bijna nooit... Lidl zit hier dichterbij en die hebben zowat dezelfde producten (voor dezelfde prijs) als Aldi. Daarbij vind ik het bij de Aldi altijd een bende met rondslingerende dozen op de grond enzo.