Even een verzekering vraagje: Wij hebben vorige maand onze 3e ICSI in Dusseldorf gehad. Ondertussen heb ik 3 rekeningen toegestuurd gekregen: - Voor de ICSI 2300,00 - gedeclareerd en vergoed gekregen - Voor de PICSI 150,00 - gedeclareerd en is van eigen risico man af gegaan - En voor Assisted Hatching 160,00 - nog niet opgestuurd Mijn vraag is nu...omdat ik de andere rekeningen al gedeclareerd en vergoed heb gekregen, kan ik nu toch wel de rekening van de AH opsturen? De kans bestaat dat ik die dan niet vergoed krijg, maar ze kunnen de reeds vergoedde bedragen toch niet weer terugvorderen? Of wel? Wie weet dit?
Wat ze al vergoed hebben kunnen ze niet meer terugvorderen. En ik zou het gewoon proberen. De cryos die je over heb in de vriezer moet je ook jaarlijks zelf 85 euro voor betalen, er stond op dit kan niet gedeclareerd worden maar pno heeft et wel vergoed! Gewoon proberen
Kreeg vandaag nog 2 rekeningen binnen van het bloedprikken van mij en m'n partner. Dus eerst die maar gedeclareerd en volgende week ofzo die van AH. Nu weten wij nog niet of en wanneer we de cryo terug laten plaatsen, maar stel nou dat we ooit nog een 4e poging gaan doen, kunnen ze die dan niet weigeren, omdat ik bij deze poging de rekening van AH heb gedeclareerd? Lijkt me niet, want als ik deze rekening nu in zou dienen, kunnen ze 'm alleen maar afwijzen. Kan het allicht proberen, lijkt me?