Verzekering premie ergenis.

Discussie in 'De lounge' gestart door Darlagirl, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja dat is bij een miskraam opwekken normaal. maar niet voor het inleiden van een bevalling.

pff dagenlang inleiden, ik zou gek worden denk ik.. ik vond het al lang genoeg duren met dik 24 uur.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Werd ik ook hoor:D
    Mocht niks alleen de hele dag op bed liggen aan een ctg 5 dagen lang was blij als ik in een rolstoel 5 min weg mocht haha en dan niet te vergeten dat ik al op de verlosafdeling lag en daar een week lang alleen maar vrouwen hoorde gillen ik ben nooit bang geweest voor de bevalling maar daarna wel:D:D

3. Ja daarom schreef ik het ook.. dagenlang inleiden lijkt me verschrikkelijk.

Maar goed, ik heb na deze bevalling ook dagenlang plat gelegen in het ziekenhuis. Zonder kindje, zonder familie, alleen met pijn. Ondertussen wel pasgeboren baby's horen huilen van vrouwen naast me. Wat heb ik daar liggen janken, pff.. maar goed.

ik moet maar weer even verzekeringspremies gaan vergelijken. helemaal geen zin in bah. jij krijgt toch ook zorg van de ggz? (psychiater)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik krijg idd psychische hulp.
    Volgend jaar ook heb aanvullend maar wilde eigenlijk terug naar de basis maarja dat lijkt me dus niet zo verstandig hahaha

Deel Deze Pagina