Ook bedankt. Ik heb mij en mijn man ook aangemeld. Altijd handig. Word soms gek van die telefoontjes over loterijen of lid worden van een bepaalde krant of een vrijblijvend gesprek over pensioenen. Weg ermee!
Je kan je tegenwoordig ook telefonisch afmelden. Ik werk toevallig in een callcenter en sinds 1 oktober zijn wij verplicht om na elk gesprek een bandje te starten waarin degene die je belt zich kan afmelden voor bepaalde telemarketing diensten of alle telemarketing diensten. Dus worden jullie weer door zo'n vervelende dame of meneer gebeld dan kan je je meteen na dat gesprek afmelden. xxx
Ik ben de afgelopen jaren al niet meer gebelt meestal belde ze op mn prive mobiel maar gelukkig is dat erg stil nu.
Wij hadden ons ook al afgemeld voor zulk soort telefoontjes.. Ik weet alleen niet meer op welke website mijn moeder dit had gedaan.
Hebben jullie nog wel genoeg te doen dan? Het lijkt me dat als iedereen zich voor zoiets aan gaat melden, jullie niet veel te bellen meer hebben. Ik kende btw de site al, heb me dus ook al afgemeld.
De dag dat deze site actief werd heb ik me meteen aangemeld. Weken zijn voorbij belt iemand van KPN blablabla,,,, zegt die meneer daarna: ja weet u mevrouw u kunt u nu ook inschrijven bij bel-me-niet-register en dan kan niemand u meer bellen. Ja meneer maar ik sta er al vanaf het begin ingeschreven! Meteen tuut tuut tuut,,, Blijf toch gebeld worden ondanks dat ik me heb ingeschreven (ik ben ondertussen nog paar keer gebeld)
wij ook al een poosje terug aangemeld, en worden soms nog gebeld. En inderdaad word er dan dat bandje gestart van bel me niet register. Schijnt 6 week te duren voor het ingevoerd is.
ik ook..... en als ik dat dan vermeld, krijg ik te horen dat het nog een tijd duurt voordat het verwerkt is, terwijl ik van het bel-me-niet register al bevestiging heb gekregen dat ik in het tijdelijke register sta....
Ja klopt, het duurt 6 a 10 weken voordat het echt effectief is. Dus dames geen zorgen. Het is trouwens wel zo dat je nog wel gebeld kan worden door bedrijven waarbij je klant bent, bijv. je telefoonprovider etc. Ja hoor, nog genoeg te doen. Er zijn heel veel mensen die zich niet afmelden omdat ze het niet vervelend vinden om gebeld te worden, of die zich alleen afmelden voor bepaalde telemarketing diensten zoals pensioenen of energie bedrijven. Ps. Afmelden via infofilter werkt echt niet, dus als jullie je dan toch willen afmelden doe dit dan via het bel me niet register!
Bij mij heeft het wel gewerkt via infofilter Maar kan toeval zijn natuurlijk... (heb enkel een mobiel nr)
Oh, ik krijg namelijk vaak te horen aan de telefoon dat mensen zich af hebben gemeld via infofilter maar nog steeds gebeld worden! Maar het kan zijn dat je geluk hebt gehad inderdaad
Wij hebben ons ook ingeschreven bij infofilter en hebben sindsdien geen last meer.. Gek genoeg heb ik de laatste tijd wel dat marktplaats mij gaat lopen bellen op m'n mobiel. Heb ik ook niet om gevraagd..
Weet je wat ik ook vaak doe? Ik heb enkel een mobielnr en ALS er iemand anoniem belt en dan neem ik eigenlijk nooit op. Anoniem bellen zie ik altijd als iets verbergen/willen verkopen en als het dringend is spreken ze mijn voicemail wel in. En dat gebeurt dus eigenlijk nooit