hey meiden moet ff wat kwijt de sint is in het land en wou met de kids naar de stad mijn zoontje heeft ineens koorts youame is vervelend alleen maar driftbuien dat ze moe is en nu heeft ze met haar kabaal haar broertje wakker gemaakt en het regent:x ben nu zo boos ben terleurgesteld had er zo naar uitgekeken op deze dag
zucht een keer diep en adem weer door.... morgen weer een nieuwe dag... kijk je vandaag lekker sinterklaar op tv
dat is het juist youame wil dit dus niet zien en wil dus naar de stad mijn vriend zegt ook dan ga je van de week toch als hij hier in het wijkcentrum komt maar daar waren ze vorig jaar echt onbeleeft enz gewoon niet leuk voor die kleintjes mijn vriend is nu weg gegaan:x kan wel huilen
Ja, dat was ook mijn gedachte... Maar wel vervelend voor je, als je echt zo hebt uitgekeken naar deze dag! Kinderen...heel onvoorspelbaar hahaha!
ze is gelukkig bij gedraaid dus ga nu zo weg mijn vriend was erg sjaggie toen ik hem belde van kom maar weer naar huis want ga toch weg
ik ken het hoor, als ik me ergens op verheug, dan kan ik HELEMAAL van slag zijn als het niet doorgaat. Dat kan al zijn als ik zin in frietjes heb en dat niet doorgaat. Suf he?? veel plezier hoor!
nou ben toch even geweest met youame en ze heeft genoten ze kreeg veel pepernoten en later toen ik naar huis wilde fietste ik me vast tussen de optocht kon geen kant heen toen kreeg ze nog meer ze had der zakken helemaal vol en ik ook ze schrok even van een zwarte piet want die stond ineens voor der neus haha maar toen ze wat lekkers kreeg was het goed
Oh je bent toch nog even naar de Sint geweest, gezellig! Beterschap nog met je zoontje. En wat ik me nou al tijden afvraag, hoe spreek je de namen uit van je kids en hoe kom je op deze namen? Groetjes
dank je wel meris haha nou youame spreek je uit als djo amie betekend you and me maar hebben de ND weggelaten en dice betekend dobbelsteen je spreekt het dus uit als dijs hoe we daarop gekomen zijn bij youame zagen we youandi in het namen boekje staan maar vonden we niet mooi dus hebben we er youame van gemaakt en youame is geboren met een schisis en raakte onverwacht maar super welkom zwanger van haar broertje en hebben dus eigenlijk een gok genomen of hij het wel of niet zou hebben de schisis
Mooi verhaal achter de namen! Hoe gaat het met de schisis nu van Youame? Heeft ze al veel operaties moeten ondergaan? Is Dice zonder schisis geboren? Zo te zien op de foto wel.
dank je wel meris nee dice is niet met schisis geboren met youame gaat alles goed ze gaat nu naar een speciale school 3 dagen van half 9 tot 3 ze praat nu heel veel en je verstaat der nu heel goed youame heeft 4 operaties gehad lipje lip+zachte gehemelte harde gehemelte kaak
zo heb je dat wel eens valt de dag in de soep.. meestal begin het a slecht en dat gaat zo door de hele dag ,, altijd erg vervelend maar ja vaak niets aan te doen