Hier geen verzekering voor mn dieren. (Hond, 2 katten,paard en pony). alleen mn paard heeft kort een verzekering gehad maar bijna alles werd uitgesloten of met hoog eigen risico. De hoge kosten die mn beesten hebben gehad zouden bijna allemaal uit gesloten zijn bij de verzekering. Dus hier een grote dierenarts pot. Kan ink zelf beslissen welke kliniek in neem, geen toestemming nodig enz... Hier is een verzekering zelfs afgeraden door mn dierenarts. Geldklopperij. Mocht er en grote rekening komen dan doen de meeste dierenartsen niet moeilijk over een betalingsregeling. Jaren terug een flinke rekening gehad voor mn paard a 2400 euro. Kon ik in maandelijkse termijnen af betalen.
Ik had een rottweiler en ik had een verzekering bij proteq was er erg blij meebik betaalde 50 euro per maand maar dat heb ik er dik uit gehaald
Hier al 6 jaar bij petplan. Tot nu toe ongeveer 1800 premie betaalt en al voor 7000 moeten declareren in die 6 jaar. We hebben elke maand al standaard 95 euro aan allergie medicijnen...
Dan heb je fikse kosten gemaakt Uitgaande van 12x50 = 600... Maal 10 jaar ofzo? Dat hebben al mijn huisdieren bij elkaar (incl aanschaf) nog niet eens gekost
Hier een vrij uitgebreid pakket bij proteq. Betalen bijna 40 euro maar onze hond is al wel bijna 10 (hoe ouder de hond, hoe meer je betaald) Hier de premie er lang niet uitgehaald. De andere hond is niet verzekerd.
wij hebben onze poes ook verzekerd hoor... en echt net nadat we haar in de verzekering hadden brak ze haar pootje... niet leuk!! maar wel alle kosten gedekt.. anders had het ons 600 euro gekost... nu maar 20% ervan... ik zou het wel doen voor een tientje in de maand kan je j huisdier al verzekeren... en mocht er iets gebeuren ben je altijd gedekt voor de hoge kosten...
Wij zitten met beide hondjes bij Proteq. Vorig jaar werd er VEEL meer vergoed dan dit jaar. En we hebben voor beide hondjes de duurste pakketten (want, stel je voor dat ze ineens wat gaan mankeren.) Ze lopen beide 5 jaar, toch denk ik dat we gaan stoppen als het afloopt. We krijgen nu steeds minder vergoed, en voor de hoogste pakketten vind ik het eigenlijk teveel geld. Toen het vorig jaar meer vergoed werd was het al zn geld dubbel en dwars waard. Maar als ik nu in de polis kijk... Aan de andere kant... We zijn ook geen held in het wegleggen, en dan komt ie weer: Wat als ze ooit iets mankeren... Mja, wordt het dan wel vergoed?
Hij is 4x geoppereerd vaak genoeg pillen moeten hebben en ondezoeken Hij is helaas net geen 9 geworden 23 april is hij in geslapen
Ik heb mijn mopshondje verzekerd bij Proteque, eigenlijk direct toen ik hem kreeg met 1,5 jaar, ik had al mopsen daarvoor gehad en wist gewoon dat ze snel gezondheidsproblemen krijgen met hun oogjes en luchtwegen. Ik betaal 26,46 euro per maand en dan is hij tot 3500 euro per jaar verzekerd. Twee jaren geleden moest een oogje verwijderd worden en dat koste 2500 euro en was dus erg blij met de verzekering, 3 maanden geleden moesten zijn tandjes getrokken worden, ook 300 euro en ook dat was verzekerd. Sommige mensen zeggen dat het zonde is zo'n verzekering en dat je gewoon iets in een potje moet doen maar zoals de meeste mensen ook wel zullen hebben doe je dat toch niet en als hij ineens ziek is en je moet zo'n bedrag neertellen dan kan het vaak niet betaald worden. Dat probleem heb ik nu nooit meer, alles is vergoed, behalve de jaarlijkse enting en een castratie is maar 50% vergoed maar verder kun je alles declareren en gaat het boven de 500 euro direct naar de DA en onder de 500 euro moet je het voorschieten maar binnen 10 dagen heb je altijd je geld terg van de verzekering.
Arm beestje.. En arme jij ook natuurlijk. Misschien heb ik gewoon mazzel met onze huisdieren? Nou weten we van 1 kat dat de dierenartskosten sowieso niet heel hoog gaan worden... (Tenzij ze iets breekt oid) Gewoon omdat ze erfelijk belast is met iets dat niet te genezen is maar waar je ook geen diagnose voor kunt stellen zolang poes leeft en er dus ook geen medicatie voor is. Als ze op een dag onverklaarbaar ziek wordt... Is er dus maar 1 optie in feite Maar goed.. Ondertussen is ze alweer 7 en niks aan de hand gelukkig.
Wij hebben voor onze hond wel een verzekering afgesloten maar dat is meer omdat hij veel gewrichtsproblemen heeft. Dan weer een foto, dan weer bloedafname, dan weer pijnstillers.. Ook het laten helpen wordt volledig vergoed. Als je een verzekering neemt, kijk dan goed waar en wat er allemaal wordt verzekerd. Een jaar geleden moest hij onder narcose omdat hij een foto moest hebben van zn poten.. Zou ons anders in totaal 1000,- kosten, nu koste het niets.
Ik heb de honden niet verzekerd, ze zijn ondertussen 14 en 12 en eigenlijk komen ze voor de jaarlijkse enting bij de dierenarts, de jongste is gesteriliseerd (koste hier 250 euro voor een herder, dus mensen die 450 moeten betalen bel eens verder ). En er is bij beide 1x rontgenfoto's gemaakt onder narcose van de heupen en ellebogen op eigen verzoek, voor het eventuele fokken, kosten 90 euro per hond. Dus als ik dan optel wat ik al aan verzekeringen kwijt zou zijn geweest pfff dan maar beter zo Oja en de oudste is 1x geweest voor erge diarree en voor de rest zien wij de dierenarts weinig al zal dat binnenkort wel anders worden met een hond met teelbalkanker . Maarja meneer is natuurlijk al 14 dus je weet dat die tijd komt.
Hier ook een amerikaanse stafford, nu een half jaar. 15euro vind ik nog wel te doen.. Ga is even google over spaarfond.