al getest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cle23, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    dag dames,

ik heb zondag of maandag mijn nod.
    ik kon me vannochtend niet inhouden en heb getest met clearblue digitale test, de test was negatief.
    is er nog een kans dat ik toch zwanger ben?

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Dat zou nog wel kunnen ja. Je bent wel erg vroeg nog. Ik zou gewoon nog even wachten..

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi Cle,

Die kans is er nog ja. De digi test van cb staat erom bekend dat ie wat meer HcG nodig heeft om positief te geven. En je zit zelfs nog een paar dagen voor je NOD.
    Ik probeer pas een digi cb als ik op een andere test een duidelijke 2e streep erbij krijg! De testen van kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg goed! Goedkoop en gevoelig :)

Succes!

4. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    Ik heb over 7 dagen mijn nod pas en heb gister op de middagt getest ik kon me ook niet inhoudne maar ik snap precies wat je bedeolt er zou toch maar een positief in komen te staan he
    succes

5. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    Ik heb de matcare testen zijn die wel goed trouwens?

6. Ik denk dat je nog wel een kans hebt, je hebt ook wel vroeg getest.

7. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Ja dat kan zeker!

Dat had ik bij mijn eerste kindje...Ik teste 6 dagen voor mijn nod ( tja ongeduldig hé :oops: ) de test was toen negatief..twee dagen later weer een test en toen was ie positief!

Dus even wachten dan maar!

Liefs Najet

1e 22 maart 2007
    2e 26 april 2008
    3e oktober 2009?

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ik leef met je mee meis.
    ff wachtuuhhh....................................

9. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik heb net ook stiekum een testje gedaan kon weeer niet wagte de vorige keer was er een ligt streepje te zien en nu test ik weer en is die gewoon dik negatief:( heb ik ook nog hoop

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik had afgelopen donderdag/vrijdag mijn NOD. Getest maar het was negatief. En nu toch positieve testen gekregen ondanks dat ik geen hoop meer had.
    :)

11. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Mijn nod is zondag, heb een uurtje geleden ook een testje gedaan, niet met ochtendurine en was ook negatief. het kan nog hoor, ben natuurlijk ook wat te vroeg hé. Kon het niet laten :oops: ;)

Was een testje van het kruidvat, maar kan hé dat hcg nog niet hoog genoeg is, bij mijn eerste zwangerschap had ik getest op nod en had een heel licht streepje dus kan het nu wel dat het nog negatief is. Het voelt wel aan als toen ik zwanger was van mijn dochter.

Groetjes

12. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik hoop het maar voor iedereen die een negatieve test in de hande krijg die te vroeg testen en zo ... brr word er zo onzeker van he egt niet leuk

13. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    heey ik heb maandag ook gestest natuurlijk ook veelste vroeg. moet denk ik zondag ongie worden verwcht ik, dus nog maar even geduldig wachtn grrr.. wachten duur lang haha

Deel Deze Pagina