Je zou het gewoon bij je verzekering moeten navragen. Mijn polis dekt dit bv namelijk wel (ben zelf tussenpersoon, en weet het dus zeker) Bij de ene valt het er wel onder en de ander niet. Het zou dan onder je inboedel of reisverzekering kunnen vallen.
Ze is toch niet op reis geweest.............. En onder welke inboedel verzekering valt dit dan bij jouw want dan wil ik die ook!!
Als je een goede inboedelverzekering hebt met buitenhuisdekking voor kostbaarheden, of een zogenaamde 'buiten de deur'-verzekering, is bijvoorbeeld die ring wel verzekerd... dus idd even bellen met je tussenpersoon. de kans is heel klein, maar wel aanwezig!
Nee een jas valt niet onder kostbaarheden. Maar er zijn wel verzekeringen die dat wel dekken. Ik weet de voorwaarden van elke maatschappij (helaas) niet uit mijn hoofd haha! Wel erg jammer dat TS er nu pas aan denkt, als ze het eerder had gemeld was de kans op een eventuele coulance uitkering ook nog hoger...
Wij krijgen dat soort zaken wel vergoed, maar zijn dan ook erg goed verzekerd. Goede inboedel-en kostbaarheden-en buiten de deur verzekering. Het kost ff wat meer, maar dan kom je ook zelden voor verassingen te staan.
hoe wil jij dat gaan aantonen dan? Hun gaan jou vragen: "hoe weet jij nou dat die verpleegkundige hem WEL gestolen heeft" Dus?
mijn verzekering zou het ook dekken hoor, ook als het verlies is. Maar ik betaal dan ook best aardig aan mijn verzekering. Is een keuze...
Nope, het viel nergens onder. Wij konden geen aangifte doen van diefstal omdat er geen inbraaksporen waren en we niet zwart op wit konden bewijzen dat de schoonmaakster hem meegenomen had. En de verzekering zei dat het een geval van nalatigheid was en ze daarom niks konden uitkeren
Wij zijn ook goed verzekerd, bij Interpolis. Maar bij hun staat bij Buiten de deur verzekering dat ze alleen uitkeren in geval van diefstal en schade. Er staat onder andere het volgende wanneer ze niet uitkeren: - het onbeheerd of buiten handbereik achterlaten van uw spullen op het moment van diefstal In ons geval valt daar die camera dus onder. En in TS geval, haar jas.