nou snap ik er niets meer van!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Klussertje80, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo dames ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen geven.
    Ik heb op 17 nov een vroege miskraam gehad op ongeveer 7/8 weken. toen heb ik 2 dagen bloed verlies gehad. op 25 nov kreeg ik weer een bloeding dit heeft 3 dagen aan gehouden *voor mij een normale menstruatie* ik heb toen op 6 dec een eisprong gehad en 5dec nog gemeenschap gehad. maar ben er niet vanuitgegaan dat ik dus daarvan zwanger zou kunnen zijn omdat ik net een mk achter de rug had.
    Op 22 dec heb ik ook weer wat bloed verloren maar dat was druppels gewijs en maar 1,5/2 dagen. nou had ik 30dec wat steekjes in me buik en ben vanaf die tijd ook met vlagen erg misselijk geweest. en dacht dus dat de 30 me nieuwe eisprong was.
    Op 13 januari teste ik positief en die was redelijk goed zichtbaar op 16 dec heb ik wederom positief getest maar deze was lichter. nu weet ik dus niet goed wat ik aan moet houden. *zou 22dec me ongi zijn geweest dan zou ik vandaag terug ongi moeten worden* maar ja zou ik dus wel gewoon zwanger zijn welke datum moet ik dan aan houden als eerste dag
    nieuwe cyclus? of 25 nov of 22 dec?
    Ik hoop dat jullie me verder helpen kan.

mvg klussertje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

omdat je cyclus zo onduidelijk was kan ik dat ook niet goed aangeven. Je zult een vroege echo moeten afspreken voor meer duidelijkheid. Het is wel weinig bloed en erg kort voor een echte ongesteldheid de 22e. Maar ik kan er ook niet duidelijk over zijn, sorry. Maak maar snel een afspraak voor een echo!

Mirjam

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

hallo.

Ik had zoiezo voor 10 feb al een afspraak staan. maar meer met de gedachte dat ik dan in week 8/9 zou zitten maar zou dus de 22ste niet me menstruatie zijn geweest maar een innestelbloeding. dan zou ik dus nu op 9 weken zitten en als ik me echo heb dus op de 12 weken

Deel Deze Pagina