Tenminste, als ik zo'n houder ervoor had gehad.. dan had ik dat direct gedaan! O ik heb zo hard staan huilen in het magazijn op mijn werk! (en wat klinkt dat laatste ook nog eens fijn om te kunnen zeggen!!) Telefoon ging ineens af, midden in mijn koffiepauze. Onbekend nr, dus ik dacht wie komt er nou op dit moment mijn oventje van marktplaats halen? Neem je op; "met Anouk!" "oh wat ben ik blij om jou te horen!" TRANEN met tuiten, ineens uit het niets belt mijn vriend me op. (zit vast. geen contact, mocht niet. Heel enorm drama geweest en dat is het nog steeds) Al anderhalve maand hoorde ik niks, hij mocht geen brieven versturen of ontvangen en nu... Ineens écht de-fi-ni-tief uit die beperkingen! RATSBAM! Waar alles elke keer zo ontzettend traag verliep voordat we iets hoorden of wisten gebeurt er nu ineens zó veel binnen 24 uur! JEMIG! wat is dat een heftig, moeilijk en emotioneel gesprek geweest! Hij heeft mij nu deels kunnen uitleggen waarom hij daar zit. De rest wilde hij niet kwijt aan de telefoon, die gesprekken worden opgenomen namelijk. Wat ik nu van hem heb gehoord kan ik naast me neerleggen. Het is klote, naar en heel dom.. maar gebeurd voordat ik hem kende. En nog stééds wil ik dat dan niet beoordelen, nog steeds sta ik achter hem en dat heb ik hem nu EINDELIJK eens kunnen vertellen! Had hij heel erg nodig, heeft vreselijk zitten huilen aan die telefoon. Binnenkort mogen we ook op bezoek. Nu kan het alleen zijn dat hij wordt overgeplaatst maar niemand weet nog óf en hóe en waarheen. Als hij niet wordt overgeplaatst kan ik hem zondag zien, en mijn hemel wat hebben we dat allebei hard nodig zeg! Ik ben hier zo opgelucht over, nu. Hij ook, ik hoorde het aan hem. Heb hem alleen even moeten herinneren aan het feit dat het misschien ook wel handig is als hij zijn ouders ook even zou bellen.. "oja, daar heb ik nu helemaal niet meer aan gedacht.. wilde alleen maar jou horen want ik dacht écht dat ik je kwijt was!" Inmiddels ook bericht van schoonouders, die heeft hij dus inderdaad ook maar ''even'' gebeld (schoonzus voelt zich nu ietwat gepasseerd, die is aan het werk.. haha!) Over hoe lang alles nog gaat duren wist hij ook niets. Op zijn minst mogen we hem nu zien, spreken en schrijven en komt er daadwerkelijk ook iets terug. Dat maakt het aan deze kant van de cel deur weer een heel stuk makkelijker!
Zo hey!! Dat is nog eens nieuws! Moet vaak aan je denken meid! Knap dat je je zo sterk houdt. Heel veel sterkte en hopelijk komen jullie er sterker uit MAAR.... als het te gek wordt, kun je het volgens mij ook heel goed alleen aan! Maar vooralsnog hoop ik dat jullie het samen kunnen gaan genieten op de momenten dat dat kan/mag.
Geweldig meid, eindelijk een beetje goed nieuws voor jullie!!! Nu nog snel weer thuis komen en dan kunnen jullie eindelijk verder.
Gelukkig meid! (heb stil je andere topic gelezen) Hopelijk kan je nu wat positief verder en heb je weer een beetje rust! Hopelijk komt de rest goed.
Super zeg! En zo schattig eigenlijk dat hij jou zo graag wou spreken en daardoor zijn ouders haast was vergeten..
Wat een goed nieuws! (heb ook stil meegelezen in je andere 2 topics) Hopelijk kan je zondag naar hem toe en mag hij snel weer naar huis toe!
joehoe geweldig nieuws. Wat een opluchting voor je. Even een tip als je op bezoek gaat, laat je zoontje dan even bij de oppas. Hij is nog jong en wie weet wat een indruk dat op hem maakt en waar jou vriend eventueel mee gechanteerd kan worden. Hou je zoontje daar maar lekker buiten, laat zijn wereldje nog even veilig zijn.
Oh eindelijk nieuws! Dat dat zo lang moest duren zeg! Onmenselijk gewoon... Maar fijn dat je hem aan de telefoon had en wat leif dat ie eerst van jou wilde horen.
Wat heerlijk! En zo onverwachts op je werk gebeld worden is natuurlijk helemaal geweldig! Super! Hoo dat je hem snel kan knuffelen!
Goed nieuws zeg! Hopelijk kunnen jullie elkaar zondag in de armen sluiten. Dat gaat nog een lange week worden voor jou
ow meid, wat heerlijk voor je! hoop dat je nu eindelijk de wind eens in je rug krijgt!! liefs cherryl
*steekt dan ook de vlag maar uit, dat maakt het een stuk gezelliger buiten ipv de regen* Heeeeeeel fijn voor je meis... werk je inmiddels ook je uren al?