Hallo Meiden, ik ga richting mijn derde iui poging. Helaas heb ik er even geen vertrouwen meer in. Ik denk dat er iets niet klopt met mijn hormonen. Wie herkent onderstaand verhaal? Sinds het bijhouden van mijn cyclus ben ik er achter gekomen dat ik altijd al heel snel bloedverlies heb na mijn ovulatie. Ergens tussen 5 en 9 dpo verlies ik al roze/ bruin bloed. Vaak duurt dit gemiddeld 8 dagen en dan breekt mijn ongi pas door. Nu heb ik utrogestan gekregen voor de tweede fase, maar ook hiermee heb ik 8 dagen na de inseminatie al bloedverlies. Mijn amh was 1.3 en mijn progesteron was 32. Dus volgens mij redelijke waardes. Is er iemand die een soortgelijk verhaal heeft en die mij kan zeggen wat er aan de hand is? ( En of je er zwanger mee bent geworden? ) Alvast bedankt!
Hmm, dat bruin heb ik ook, maar bij mij is het met utrogestan opgelost. Hoeveel pillen moet je per dag gebruiken (en wel vaginaal neem ik aan)? Anders misschien een keer pregnylspuiten in plaats van utrobollen gebruiken als lueale fase ondersteuning, om te kijken hoe dit uitpakt? Dit wordt ook regelmatig gedaan en misschien werkt dit bij jou beter. Succes!!
Thanx! Ik doe dan 3x per dag 2 bollen vaginaal. Doe je dan de pregnyl met meer eenheden of na de inseminatie ook nog pregnyl blijven spuiten?