Hi ladies, Ja ja een van de zoveelste onderwerpen over een mogelijke innesteling Heb even een vraagje.. Zit momenteel ik mijn eerste ronde en wachtte op mijn eerste menstruatie na mijn onttrekkingsbloeding. Nu weet ik zeker dat ik zondag 23 of maandag 24e mijn ei heb gehad (Liters slijm verloren).. We hadden die zondagochtend en die vrijdagavond ervoor geklust. Mijn nod was dus aanstaande zondag. Nu heb ik vandaag rond een uur of 14:50 wat lichtroze bloed verloren en wat lichtroze druppels na het plassen.. Verder niks.. Ik denk dus dat ik ongesteld ga worden maar het rare is; het voelt absoluut niet zo! Geen last van mijn borsten en heb heel erg last van mijn darmen (terwijl ik normaal gesproken bijna diarree krijg tijdens mijn ongi). Denken jullie dat mn ongi nog moet doorzetten of mag ik denken aan een mogelijke innsteling? Ik herken dit namelijk niet.. En ja het is mijn eerste ronde.. Zucht.
Uhhhhhhh lastig. Alles kan. Twee weken geleden deed ik een zwangerschapstest. Bij het afvegen zag ik lichtroze bloed op mijn wc-papier. "Ik ben/word ongesteld", dacht ik en heb de uitslag van de test niet eens meer afgewacht. Ik stopte de test meteen weer in het zakje en stopte dat weer in mijn koffer (was op vakantie). Toen mijn menstruatie na 2 dagen nog steeds niet had doorgezet, dacht ik: Hey misschien was dat wel innestelingsbloed ipv menstruatiebloed. Deed mijn koffer open en bekeek de test die ik 2 dagen ervoor had gedaan. Deze was positief. Omdat de test 2 dagen oud was, heb ik meteen weer een test gedaan en ook deze was positief. Het kan dus alle kanten op voor jou.
Hi Belony.. Wauw dat is gek alsnog gefeliciteerd!! Weetje, ik hoop niet eens direct op n zwangerschap (klinkt miss gek), vanwege zelfbescherming. Mijn eerste menstruatie is ook echt prima na 47(vandaag 48) dagen. Het is nog steeds niet doorgezet. Maandverband is nog steeds zo wit als gisteren. Van binnen heb ik wel wat roze slijm (dep t af), maar dat is t dan ook wel.. Heb nog niet getest. Wacht t even af. Darmen; heb ik nog steeds enorm last van.
Sorry stomme vraag misschien...maar wat is een onttrekkingsbloeding? Een andere vraag: welke vitaminen en andere dingen kun je het best innemen om een eventuele innesteling en zwangerschap te bevorderen?
Beste babywonder, een onttrekkingsbloeding is de bloeding die je krijgt in de stopweek van de pil. En voor de rest van je vragen: open even je eigen topic. Dat is wel zo netjes
Hi Monic.. Lastig he!! Ik heb nu ook een veel kortere bloeding achter de rug dan normaal en veel kortere cyclus.. Dus ga je meteen hopen.. Helaas lees je zoveel uiteenlopende verhalen van iedereen.. Uiteindelijk gaat niks je helpen tot een uitslag van een test! Heel veel sterkte met afwachten, ik weet hoe je je voelt en duim op goed nieuws voor je!