hallo dames. ik vroeg me iets af! ik ben voor de tweede keer zwanger en eigenlijk totaal anders als mijn eerste. eerste droeg ik rond om en nu aan de voorkant, eerste dronk ik liters koffie en nu bha! enz enz. nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen! waren het twee verschillende zwangerschappen? waren het dan ook twee verschillende geslachten? dat is de voornaamste vraag! ben benieuwd hoeveel verschil er tussen zit groetjes gerda
Ik ben voor de derde keer zwanger en alle 3 de zwangerschappen zijn anders. Eerste had ik een jongen en toen een meid en nu?
Ik heb nu een totaal andere zwangerschap! In het nadeel hoor, want ik voel mij al 15 weken ontzettend moe, ben vreselijk misselijk geweest, en mijn schoonheid is er niet beter op geworden. Volgende week zaterdag kan ik je vertellen of het weer een knul word of een meid
Hier nog 2 totaal verschillende zwangerschappen al moet ik wel zeggen dat deze ook een meid wordt. Bij de eerste was ik 43 kilo aangekomen nu 17. Nu heb ik last van bi toen niet en ik voel me gewoon anders niet goed te omschrijven. Gefeliciteerd meis met je zwangerschap!
Ik heb dan 1 zwangerschap meegemaakt maar kan je wel zeggen dat elke zwangerschap anders kan zijn. Het zegt al helemaal niks over het geslacht Goede zwangerschap! Elmo
Nee, hier eerst 2 dezelfde zwangerschappen met helemaal geen kwaaltjes. Eerst een jongen en toen een meisje gekregen. En nu heel misselijk, moe, pijnlijke (.)(.), en ga nog maar ff door. En we krijgen weer een jongen. O ja, en nu ziet ook iedereen aan mijn gezicht dat ik zwanger ben, ben er niet echt mooier op geworden zeg maar . Dan zeggen ze toch vaak dat je een meisje krijgt...ikke niet dus . xxx
Bij mijn eerste was ik 19 kilo aangekomen. Nu ben ik bijna 20 weken en nog helemaal niks aangekomen . Bij de eerste was ik totaal niet moe of misselijk, bij deze wel heel misselijk en moe geweest. Het enige wat hetzelfde is is bi. En het wordt weer een knul terwijl ik er aan de hand van de klachten vanuit ging dat het een meid zou worden. Zo zie je maar dat het echt niet alles hoeft te zeggen. Succes met je zwangerschap. Liefs Mariska
Hier 2 verschillende zwangerschappen, zowel lichamelijk als emotioneel. De eerste een meid, nu een jongen.
Van mijn eerste was ik tonnenrond, en bij de tweede helemaaaal niet, en de derde keer leek op de eerste. Het zijn 2 jongens en een meisje geworden, maar dat je aan het dragen of aan je gezicht kunt zien wat het word is grote onzin. Mijn kids zijn daar het levende bewijs van. Als je het echt graag wilt weten kun je het beter bij de 20 weken echo vragen, dan is t wel duidelijk. Groetjes Ivonne
Deze zwangerschap is ook anders dan de eerste. Ik ben deze keer minder misselijk geweest dan bij de eerste, voel me ook anders en mijn smaak is ook niet hetzelfde, maar wat aankomen betreft zit ik nu op hetzelfde gewicht. Ik dacht dat we daarom wellicht een jongetje zouden verwachten, maar bij de 20-wekenecho bleek dat we nog een meisje zullen krijgen. Als je het mij vraagt zegt het dus helemaal niets.
Deze x bij mij ook heel anders als de vorige x. Draag nu alles voor, de vorige x rond om. Heb nu een hele onrustige huid en futloos haar, vorige x niet. En heel moe, maar ja heb er nu toch ook een peuter nog bij lopen, dat kost toch wat meer energie als bij een eerste. En heb een hele lage weerstand, vaak verkouden. Vorige x helemaal niet ziek geweest. Bij ons is het deze x een meisje vorige x een jongen, maar of alle verschillende verschijnselen daar mee verband hebben.. denk het niet.
Mijn schoonmoeder heeft 3 kinderen. Zwangerschap 1 en 2 waren precies hetzelfde en werden ook beide keren een jongen. Zwangerschap 3 was helemaal anders en ze dachten dus dat het een meisje zou worden, maar dat werd dus ook een jongen. Gelukkig voor mij, want met hem ben ik getrouwd
Ik ben ook voor de tweede keer zwanger en tot nu toe voelt het heel anders. Bij de eerste had ik veel last van acne en veel trek in chocolade. (het werd een jongentje) Nu heb ik juist een hele droge huid en aan chocolade moet ik nu niet denken, maar wat het gaat worden weet ik nog niet. Mijn zus had 2 heel verschillende zwangerschappen maar het waren allebei meiden. (bij de 2de was ze na de bevalling zo verbaasd omdat ze ervan overtuigd was dat het een jongetje zou zijn hihi)
Bij mij is deze zwangerschap bijna net zo als de eerste zwangerschap. Dit keer is het wel een meisje en onze eerste is een knul.
Jep, hier heel anders. Ben heel misselijk en moe geweest. Was de eerste keer niet. Of het geslacht anders is weet ik niet. Maar één van de oorzaken is dat het nu een tweeling is.
Bij mijn dochter: zeer misselijk en moe. Bij mijn zoon: zeer misselijk, moe en vreselijke last van mijn bekken. Bekkenklachten is dus bij mij 't enige verschil. En natuurlijk het geslacht. Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet maar bij mijn zoon riep ik wel dat dit een kereltje moest zijn. En ik had gelijk
M'n eerste twee zwangerschappen verliepen zonder problemen. Ik droeg zeer puntig naar voren. Ben wel misselijk geweest, niet moe en geen andere kwaaltjes, ik was resp 6 en 3 kg gegroeid. Beide keren jongens. Deze zwangerschap gelukkig weer zonder problemen (hoewel ik wel diabetes heb, maar afgezien van het spuiten verneem ik er niets van). Draag nu vrij breed. Ben helemaal niet misselijk geweest, niet moe, geen andere kwaaltjes (nouja, slechter slapen en wat emotioneler dan toen), ben tot nog toe nog niets gegroeid. En een zeer groot vermoeden dat het weer een jongen is.
Hier ook totaaaaaal verschillend, en krijg toch weer een zoon! Bij de eerste echt misselijk geweest , overgegeven, moe, 22 kilo aangekomen,puisten,en jezus wat was ik dik! Nu niet misselijk geweest ( hoogstends een paar x) in het begin vreselijk zere tieten ( ook vreselijk gegroeid) pas 5 kilo aangekomen,knapper geworden haha, en kan mn eigen broeken zelfs nog aan! Draag het nu wel super laag, en de placenta ligt aan de achterkant, waardoor ik de baby beter voel dan bij de eerste.
Hier niet zo heel anders, het is ook weer een meid (als het goed is).. Ik was meer misselijk nu, heb meer bekken klachten en die kleine is drukker maar verder eigenlijk het zelfde...