Hallo, Ik heb deze ronde mijn 1e IUI gehad. Ik temp al meer dan een jaar, en mijn temp is na mijn ei altijd erg stabiel, 36.5. soms schommelt ie van 36.4 tot 36.6. Nu heb ik sinds 8 dpo ineens een temperatuur van 36.7. En 10 en 11 dpo zelfs 36.8. Zo'n hoge temperatuur heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb vandaag helaas negatief getest(11dpo) en vraag me nu ook af of die hoge temperatuur aan de IUI kan liggen. Ik hoop natuurlijk van niet, en dat ik later positief test, maar ik heb daar verder niets over gehoord/gelezen, dus vroeg me af of het invloed kan hebben. Ik heb dag 3 t/m 7 clomid gebruikt en pregnyl gehad op dag 11. Ik hoop dat je een antwoord voor me hebt. Alvast bedankt groetjes Wies
Hoi Wies, ik heb van bijwerkingen van en reacties op infertiliteitsbehandelingen helaas niet zoveel verstand. Maar zo´n klein verschil in temperatuur is eigenlijk te verwaarlozen hoor. Ik snap dat hetopvalt, maar het is geen typisch teken van een zwangerschap bijvoorbeeld. Het kan best en je kunt ook best nog positief testen als de IUI gelukt is, maar dat is helaas nog even afwachten. Als je dat van die temp zeker wilt weten, zul je toch even contact op moeten nemen met je behandelend arts. Groetjes Brigitte