Verzekeringen?! Help!

Discussie in 'De lounge' gestart door kellebell21, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Ik zie door de bomen het bos niet meer:(
    Ben onze verzekeringen even na aan het pluizen en zat te denken; "hebben wij nog meer verzekeringen nodig"
    Ben nu Zwanger van mijn 3e kindje en hebben een koophuis.. Wil alles gewoon goed geregeld hebben! Welke verzekeringen hebben jullie zoal afgesloten?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Zorgverzekering, opstal en inboedel verzekering (ik heb bijv een woonverzekering met aansprakelijkheidsverzekering en glas erbij)lijken mij de belangrijkste of zijn zelfs verplicht (inboedel niet).
    Autoverzekering als je een auto hebt.
    En voor de rest volgens mij afhankelijk van wat je zelf wilt en kunt betalen.
    Ik heb nu bijv een uitvaart verzekering, maar dat komt omdat ik niet duizenden euro's spaargeld heb om een uitvaart van te betalen. Als ik dat nu wel had, had ik me niet verzekerd.

3. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    zorg (uiteraard), rechtsbijstand, inboedel, aansprakelijkheids, levensverzekeringen, auto, uitvaartverzekering voor de kleine, reis-en annuleringsverzekering.. denk dat dit het wel is

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.231
    16.599
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zorgverzekering, inboedel, aansprakelijkheidsverzekering, auto, uitvaartverzekering, levensverzekering, doorlopende reis en annuleringsverzekering, fietsverzekering.

Deel Deze Pagina