Zijn er mensen die ervaring hebben met utrogestan? Ik zou dit de eerste keer moeten nemen omdat ik weinig bloedverlies heb bij mn maandstonden. en de dokter zei dak da moet nemen om het eitje beter te kunnen laten innestelen... zijn er bijwerkingen die ik moet weten??
Mijn cyclus werd altijd langer door utrogestan. Een week ongeveer. Verder geen bijwerkingen... Vervelend is dat de vaginale capsules altijd voor een deel uitlopen
Hier ook geen bijwerkingen gehad van Utrogestan. In het begin was het wel even wennen om ze op te steken, maar ik was het al snel gewend. En inderdaad: een inlegkruisje heb je wel nodig .
Je kunt ze inderdaad ook slikken, maar de meeste van de Utro gebruikers moeten ze inbrengen. Dat schijnt beter te helpen, het hormoon is dan meteen op de plek waar het zijn moet. Succes!
neen, dan bleek dat ik niet zwanger was en dan mocht ik er weer mee stoppen tot na de volgende ovulatie. Ik weet niet meer juist wanneer ik ermee moest beginnen... En idd vaginaal blijkt beter te zijn dan orale inname. Ik heb twee verschillende gynaecologen gehad en beide raadden ten stelligste de vaginale capsules aan.
Ik heb ook de vaginale pillen gebruikt (2 voor het slapen gaan). Ik ben gevoelig voor hormonen (krijg van de pil ook allerlei bijwerkingen) en ik was gelijk erg moe en soms misselijk. Maar het goede nieuws is bij mij dat het na 1 keer gebruiken raak was dus wie weet! Succes.