verzekeringen...

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Unive en Interpolis zijn 2 goede maatschappijen die in premie niet veel van elkaar verschillen. Moet alleen zeggen dat ik de unive wat klantvriendelijker vindt. Je kunt bij de univekantoren altijd zo binnenlopen met vragen of het melden van schades, etc. Bij onze rabobank hoeven we dat hier niet te proberen, gaat alles op afspraak.

Mbt de rechtsbijstandverzekering hoef je je inderdaad geen zorgen te maken, indien je een geschil met je eigen verzekeraar zou krijgen wordt jouw rechtsbijstand uitbesteed aan een derde partij. Geen belangenverstrengeling dus.

Wij zijn zelf bij unive verzekerd en dit bevalt erg goed. Ik zou dus ook adviseren, loop gewoon een keer een kantoor van unive binnen en laat je voorlichten en de premies voorrekenen.

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Oh, ik denk dat dat dan per Rabobank anders is. Ik kan hier zo binnenlopen met een vrag/klacht/melding ed. en word gelijk geholpen en meestal is er ook wel een adviseur aanwezig die mij even kan helpen.

3. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Wij hebben onze verzekeringen bij delta lloyd (inboedel, auto, rb, aansprakelijkheid en straks ook de opstal). Bedragen zeggen is denk ik nogal gebonden aan wat voor dekking je hebt. Onze auto is all risk en we betalen geloof ik iets van 75 euro p.mnd

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben alles via de rabobank bij interpolis lopen. De RB-verz staat wel op de polis maar loopt via een dochtermaatschappij ofzo.

Uitvaartverzekering hebben wij van Dela.

Wij hebben goede ervaring met interpolis. één keer met pech onderweg gestaan op vakantie en we hebben alle extra kosten netjes vergoed gekregen.

En één keer brand gehad in huis en binnen een uur na de melding stond de schoonmaakploeg, bouwbedrijf, loodgieter en electricien hier op de stoep en alles is keurig netjes opgelost.

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Wij hebben geen brand gehad maar lekkage, en dat werd ook op die manier opgelost (geen schoonmaakbedrijf) en ik kon ook alles zelf inplannen wanneer het mij het beste uitkwam nadat de lek was gemaakt dan he, dus de stakador, loodgieter, bouwbedrijf ed.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

ja klopt, wij hadden zelf al een cv-installateur geregeld (is een klant van ons) en konden gewoon de rekening opsturen, die werd uitbetaald voor dat wij zelf de rekening hadden betaald.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Er zijn diverse vergelijkingssites (independer bijvoorbeeld). Die zijn niet compleet, sommige verzekeraars staan er niet op, maar het geeft je wel een indicatie van de premies. Als je dan bij een ander gaat kijken, weet je zeker dat je niet veel te veel betaalt. Vergelijk ook de dekking! Zit waterschade er wel of niet bij, zelf veroorzaakte schade, wat is het eigen risico, wat is het maximum bedrag.

Ik heb m'n schadeverzekeringen (inboedel, WA) bij Centraal Beheer Achmea lopen. De opstal loopt via de VvE. Auto bij Inshared. Ziektekosten bij Zilveren Kruis. Uitvaartverzekering hebben we niet. Rechtsbijstand ook niet.
    Waarschijnlijk kunnen we hier nog wel wat op besparen. Dit najaar maar weer eens naar kijken, of we willen overstappen.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De verzekeringsman zei dat het bij unive standaard was nu bij de inboedelverzekering. Maar goed, zij zijn natuurlijk niet de goedkoopste, maar ben er wel tevreden over ;)

Deel Deze Pagina