Hallo allemaal, Ik ga morgen een week op vakantie in Drenthe. Heeft er iemand tips waar ik heen kan gaan met mijn dochtertje van 2 jaar. Dierentuin Emmen staat hoog op ons lijstje, maar wie heeft er nog andere leuke ideeen???? Thanks alvast
Een aantal leuke dingen: - Winkelen in Assen, Emmen of Groningen - Ballorig in Assen - Het boomkroonpad in Borger (met leuke natuurspeeltuin!) - Dierentuin Emmen - Plopsaland Coevorden (naast Center Parcs Huttenheugte) - Fietsen - Kabouterland in Exloo - Sprookjeshof in Zuidlaren (centrum Zuidlaren is ook erg gezellig) - Zwemmen in De Smelt (Assen) - ehhh....
kabouterland en het sprookjesbos zijn erg leuk. in appelscha heb je een heel leuk speelpark voor die kleintjes. als het regent is oranjestad ook erg leuk of ballorig in emmen
Appelscha is ook heel leuk ging ik vroeger als kleine meid altijd heen. Zuidlaren naar het tropisch zwembad. Mol@ De smelt is er niet meer ! heet nu de bonte wever .
attractiepark Slagharen (al is ze daar misschien wel wat jong voor) En in Leek zit nienoord. Maar dat hangt er wel vanaf welke kant van drenthe je zit. Is ook erg leuk!
De Bonte Wever raad ik af met een 2 jarige peuter, dan is center parcs in Dalen veel leuker om te zwemmen. Speelstad Oranje is leuk met slechter weer, Sprookjeshof en Appelscha zijn leuk en het boomkroonpad ook. Nienoord ook maar dat hangt inderdaad een beetje af van waar je in Drenthe zit. En last nut not least: Plopsa indoor in Dalen!
Drouwenerzand Speelboerderij de Drentse koe Bij de volgende ben ik zelf nog nooit geweest, maar opgeslagen bij Favorieten. *Sprookjeshof
Hej die drentse koe is wel leuk....moeten wij ook eens heen (zitten in Balkbrug op de camping ) OH en fijne vakantie!!
* Drenthse koe is inderdaad leuk, is erg favoriet bij mensen die ik ken (we wonen er niet zo ver van af) * Donderdag meppeldag is ook erg leuk (maar dan moet je weer even een weekje wachten.) * Taman-Indonesia, (soort dierentuin) zit bij steenwijk in de buurt * Hunebedden bij havelte, er is ook een leuke wandelroute (met kinderwagen Welkom op havelte.nl , de meest complete site voor zuidwest en midden Drenthe * Theehuis 't Hunebed Havelte, met gratis grote speeltuin.
Dan is speelstad Oranje echt heel dichtbij! En Appelscha is ook niet zo ver. Emmen is nog wel een eindje, Drenthe is geen postzegel hoor . Taman Indonesia is inderdaad ook erg leuk. En als je dan toch richting Steenwijk gaat, ben je bijna in Giethoorn of in de Weerribben, kun je leuk varen met een fluisterboot. Fietsen en wandelen in de bossen en op de hei is trouwens ook de moeite waard.
Sjaam@ Mis heb je hier nog wat aan: Bezienswaardigheden Hoogersmilde-Appelscha. Attracties in Hoogersmilde-Appelscha Drenthe | Zoover Veel plezier wens ik jullie maak er wat moois van.
Sjaam, in Hoogersmilde kun je vele kanten op . En zijn er veel dingen te doen.. Op zaterdag kun je ook richting Stadskanaal, zaterdagmarkt. In Emmen is het momenteel een braderie..
ik had nog nooit van de drenthse koe gehoord, snel even gekeken, maar wat leuk, daar moeten we snel eens heen gaan met onze uk. zo ver weg is dat niet voor ons iets meer dan een half uurtje
camping de uilenberg is erg leuk! staan allemaal dieren op de camping, van lama's tot kangaroes! onze dochters hebben zich er geweldig vermaakt...!