Kijk eens bij Zooplus. Daar heb ik al meerdere mandjes/kussens vandaan. Kattenmanden en -bedden goedkoop bij zooplus
Uhm op de kartonnen doos, in de kartonnen doos, in de oude maxi cosi...hier ook bijna altijd alles behalve hun eigen mandjes Welke ze wel heel fijn vinden, is zo'n iglo-achtig huisje, dan kunnen ze zich daar een soort van in verstoppen. Maar je kan ook gewoon een kartonnen doos leuk versieren, kussentje erin en dan zijn ze ook blij.
Ik zou een kartonnen doos of wasmand neerzetten. Bij bijna iedereen die ik ken en katten heeft, slapen de katten overal behalve in die mandjes. Wij hadden zelf ook katten en die lagen ook nooit in mandjes.
Ik sluit me geheel aan bij de vorige schrijfsters. Ik heb de meest fantastische hippe dure kattenstoelen, mandjes en kussens voor ze gekocht. En liggen er nooit. Ze kiezen voor de schoenendoos die ik achterlaat op tafel als ik met nieuwe schoenen thuiskom. En daar vechten ze dan om
Hier liggen 2 mandjes in de kast, die willen ze niet. De bank, een kartonnen doos, oude handdoeken zijn favoriet. En ik heb de action nog vensterbankkussens met antislip gekocht. De action heeft overigens ook mandjes/kussens.
Onze katten liggen nooit in een mandje. Wij hebben er 2 liggen, deze zijn altijd leeg. Ze liggen op de eetkamerstoelen, het bed, op de grond, op plaidjes, op de krant, op schoot
HAHAHA, hier slaapt onze kat ook overal, behalve in zijn luxe kattenkrabmeubel met mandje. Sterker nog, hij gebruikt die hele krabton niet.... Het liefst slaapt mijnheer Jeweetwel op een eetkamerstoel, lees: de stoel waar ik voornamelijk op zit. Deze stoffen stoel zit dus dagelijks onder een hoop kattenhaar. Mal beest!
Removable Washable Comfortable Shark Mouth Designed Bed Home House Kennel Removable Washable Comfortable Shark Mouth Designed Bed Home House Kennel-in Cats from Home, Kitchen & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android) Op AliExpress heb je zulke leuke
Hier ook allerlei mandjes en kussentjes gehad en echt niet dat ze daar ooit in gelegen hebben. Ze sliepen/slapen voornamelijk op de bank en de eetkamerstoelen en als ze de kans krijgen op ons bed.
Je kan op pinterest kijken door bijv cat basket in te typen. Super leuke ideeën. Maar uhm ja zoals bijna iedereen schrijft: Kartonnen doos Wasmandje M'n tas Rietenmandje Ik denk hoe kleiner hoe fijner katten het vinden!
hier moest ik ook aan denken . of deze Half Open Dak Kat Bed Pluizige Zachte polar fleece Materiaal Slip Bite antislip Huisdier Nest Meerdere Maten S/M/L in Type: Pet Katmerk:: Andypatroon: EffenMarerial: polar fleecekleur: Rose/Bruinseizoen: Herfst/Wintermaat: S: 30 cm * 33 c van bedden
Wij hebben een mandje op een plank aan de muur waar ze graag liggen en boven in de krabpaal liggen ze graag. Deze plekjes zijn hoog en bij het raam, dus mooi uitzicht en in de winter vechten ze erom als de zon er in staat. Verder worden speciale mandjes niet gebruikt hier. Het liefst liggen ze op de schone was, in de kinderwagen of op bed. Precies waar ik ze niet wil hebben, haha.