Wie kent deze oven. Er vertelde mij zojuist bij school een dat ze dat ding altijd gebruiken voor de kip. Dat het er lekker mals van word, vet er allemaal uit dus ook nog gezond. Bij mij bakt de kip altijd aan dus dit zou wel wat wezen voor me kip of vlees..... zijn hier mensen met ervaringen??
Ja, ik heb er ook een! Ik vind het heel erg handig. En idd onderin valt er allemaal vet in. Raar om te zien omdat je dat normaal binnen krijgt. Meestal ga ik naar de toko om lekkere marinades te kopen, en je krijgt er heerlijke kip van. Andere vlees kan er natuurlijk ook in. En ze worden ook nog eens steeds goedkoper.
En wat voor een heb jij? een dure of een van de blokker ofzo? want ik zie er veel prijs verschil wel in!
Had in Amerika een halogeen oven. Voor kip en dergelijke werkte het inderdaad uitstekend, binnen een paar minuten een perfect gegaard boutje Maar dingen als een pizza van vers deeg lukten niet goed, en een taart oid heb ik niet geprobeerd. Dus ik ben matig enthousiast...
ik heb hem van de blokker (intrachef) voor mij is het echt DE uitkomst! zoooo handig kip word er in idd mals en krokant in, ik maak er ook wel eens frikandellen in, stik lekker friet werkt niet zo, maar aardappelbolletjes en rostirondjes ofzo perfect! Bij mij staat hij op het aanrecht en gebruik hem bijna iedere dag!
Super zal eens kijken of ik hem hier ook kan vinden! Kan ik eindelijk eens normaal kip klaar maken haha....
ja je moet wel een beetje "experimenteren" met de juiste warmte enzo ik doe bijv kippenbouten op laagste rek, dan 180 graden en ongeveer 3 kwartier kipfilet op hoogste rek , op 225 graden ongeveer 15/20 min