Help! Komende week is mijn laatste werkweek en het is bij ons gewoonte om iets creatiefs uit te delen op de laatste werkdag. Ik werk bij de Flying Tiger met allemaal jonge meiden (en één jongen). Ik zat te denken om iets te geven wat ze helpt de komende drukke maanden door te komen. Stressballetjes ofzo, is dat leuk? En waar vind ik dat? We verkopen ze zelf maar vind het heeeel stom om iets uit te delen uit onze eigen winkel Of uitdeelzakjes met bijv. Redbull enzo erin maar verder dan Redbull kom ik dus niet Wie helpt mij uit de brand?!
Leuk idee idd. Voor hoeveel collega's is het? Ikzelf had een klein team dus had de mogelijkheid voor iedereen wat persoonlijks te maken/doen. Heb voor iedereen een houten doosje gekocht en beschilderd (passend bij de persoon) In het doosje heb ik 3 kleine dingetjes gestopt die een eigenschap van die persoon vertegenwoordigt. Was veel werk maar werdt enorm gewaardeerd.
Wow wat leuk! Het is niet zo'n groot team maar veel nieuwe mensen die gekomen zijn toen ik verlof had dus die ken ik daar niet goed genoeg voor. Ik heb nu het idee om een "EHBO" doos te maken voor de drukke dagen met: redbull een stressbal pleisters (voor de papercuts) Kees nopjes (voor het vele praten dat je op zo'n drukke dag doet) paracetamol (voor de hoofdpijn klanten) chocola (want dat maakt alles goed) een boekje met positieve spreuken Iemand nog aanvullingen?