dames een vraagje hoe verzenden ze bij bol.com? ik heb 4 dvd's besteld en die komen vandaag maar is dat brievenbus post of komt de pakket dienst?
het kan zijn dat het als briefpost is verstuurd. Als het niet door de brievenbus kan moet je het hier dan afhalen op een locatie. Pakketpost alleen wanneer ze zeker zijn dat het niet door de brievenbus kan. Bij 4 dvd's denk ik dat het als briefpost is verstuurd. Kan je btw niet bij je account kijken. Als er een track&trace code bij staat dan is het dus pakketpost. Kan je er niet 1 vinden dan denk ik dat mijn theorie van de briefpost waar is.
Via Waalwijk! Hahaha Ik heb vroeger vakantiewerk gedaan bij Docdata en daar dus de hele dag bezig geweest met bol.com cd's enzo inpakken Bol.com verstuurt soms ook je bestelling in delen, bijvoorbeeld als er 2 direct leverbaar zijn, eentje 3 dagen en eentje 5 dagen. Dan krijg je 4x een levering (1x verzendkosten ) Je kunt op de site van bol.com kijken of dat het geval is, bij je bestelling volgen. Past het niet in de bus, dan bellen ze aan. Is er niemand thuis, dan proberen ze de buren. Is daar ook niemand, dan nemen ze hem mee en proberen ze het later nog eens. Lukt dat nog niet, dan kun je hem op gaan halen. Ik bestel zooooooveel bij bol.com!
Ik bestel ook heel veel bij Bol.com. Ik kreeg laatst 2 dvd's via de brievenbus post en dat paste echt makkelijk. Misschien lukt dat met 4 dvd's ook wel!
ik denk via briefpost, heb vorige week nog 2 dvd's binnengegekregen via briefpost. zonet mijn wii binnen gekregen van bol.com hahahaha die ligt zondag onder de kerstboom
mee eens!! zo wordt het ws. (Weet t wel zeker met dvd's) verstuurd Vind bol.com echt super!!! Bestel er ook zeer regelmatig veel plezier met de dvd's. (Enneee als filmfreak ben ik nu eigenlijk nieuwschierig welke je besteld hebt )
haha 2 hele oude films mickeys cristmas carol (1983 die ik zelf op video band heb vind het z'n leuke kinderfilm dus voor fynn gekocht) dan master en commander voor vriendlief. en voor mij zelf harry potter het laatste deel hihi
De laatste tijd komen de pakjes bij ons in delen. Je besteld 2 boeken tegelijk maar ze liggen allebei tegelijk, apart in een platte doos in de brievenbus.
als het via pakketpost word verstuurd zie je bij de orderstatus een 3S nummer ( track & trace) zo niet, dan is het brievenbuspost
Wij hebben inmiddels al een paar keer bij bol.com besteld. Ooit een boek besteld die kwam via de briefpost. En laatst een dvd box (serie van 7 seizoenen) die kwam via pakketdienst.
FIjn dat het binnen is. Ik durf daar niet meer te bestellen. Het is nu al twee keer gebeurd dat het niet aan is gekomen. Vorig jaar rond deze tijd lovely bones besteld....en het kwam maar niet en kwam maar niet. Uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen. Zat van de week te kijken omdat ik daar een spelletje voor de mobigo wilde bestellen..mijn zoontje krijgt dat ding van mijn broertje en hij wilde er een bepaald spel bij geven, maar dat vonden we alleen bij bol.com. Ik heb de bestelling niet durven plaatsen, want als het niet aankomt geen kerstcadeau. Nu dus maar aan het zoeken of we hem ergens anders toch nog vinden.
Leukkk!! De dvd's voor je vriend ken ik niet.. ff zoeken zo maar kinderfilms zijn super!! (Ben zelf de disney films aan het sparen ) En harry potter is ook leukkk!! Fijn dat je alles binnen hebt meid! Veel plezier met kijken