Ik ga al mijn zwangerschapskleding en merkkleding van de jongens op MP zetten. Nu kijk ik wel wat ervoor gegeven wordt en als de prijs me aanstaat doe ik het daarvoor weg. Maar hoe zit het met de verzendkosten? Wat kost het ongeveer om kleertje te versturen? En kan dat in een envelop? Graag ervaringen van ervaren MP gebruikers zodat ik straks wel ene centje overhoud aan het verkopen.
verzendkosten zijn voor de koper! dus je houdt er dan altijd wat aan over voor welke prijs je het verkoopt. zet het er gewoon bij in je advertentie, doen er heel veel. Succes met je verkoop!
Ik verkoop ook veel kleding (maar dan via Ebay) en alle verzendkosten zijn voor rekening koper. Ik reken geen extra kosten voor verpakkingsmateriaal e.d., maar dat komt omdat ik een echte webwinkel heb. Je kunt natuurlijk best 15 cent extra voor een envelop rekenen ofzo. Voor de rest van de verzendkosten kun je kijken op de site van TNT, dat gaat namelijk per gewicht.
Munteenheid EUR 0-20 g. 0,44 20-50 g. 0,88 50-100 g. 1,32 100-250 g. 1,76 250-500 g. 2,20 500 gr.-3 kg. 2,64 Dit geldt dan wel voor brievenbus post!
Ligt eraan wat de enveloppe weegt 0-20 gram = 0,44 20-50 gram = 0,88 50-100 gram = 1,32 100-250 gram = 1,76 Pakketpost tot 5 kilo= 6,20 Ik reken voor kleding 1,76 of voor iets zwaarders 2,25. Dan betalen ze maar een paar cent teveel. Met hele lichte kleding kom je ook wel eens uit met 1,32, maar dat komt niet veel voor dus doe ik 1,72 en als het dan wel 1,32 is, dan hebben ze maar pech.
gewoon even opzoeken op de post site, en ik kijk altijd of het in een envelop past, door te kijken of het bij mij door de brievenbus gaat.