ik wil gewoon kabel tv!

Discussie in 'De lounge' gestart door debora21, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

Wie kan me helpen? We hebben een huis gekocht, en moeten daar alles aanvragen. Dus gas water enz. maar ook telefoon, internet en televisie. Overal heb je van die totaalpaketten met digitale tv. Maar dat willen we niet! Al die overbodige zenders en bij het basis pakket van KPN zit dan bv weer geen BBC1, terwijl ik daar juist wel graag naar kijk.
    We willen gewoon kabel tv! Maar ik kan dus niet vinden waar je dat nog krijgt. Wie weet dit?

(Ik weet niet meer waar we voorheen tv van hadden, want we wonen nu al een half jaar bij m'n schoonouders in, omdat we naar een andere provincie zijn verhuisd vanwege het werk van m'n man.)

alvast heel erg bedankt!

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    niet bij de eneco? of de andere energie leveranciers die in jullie regio netbeheerder is volgens mijn man

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Wij hebben kabel (plus digi) bij UPC. Je kan het gewoon aanvragen op internet, of telefonisch, en duidelijk zeggen dat je alleen de basispakket wilt. Geen digitaal. Ze smeren het je wel zo vaak aan, ons bellen ze zo vaak, echt te erg, maargoed. Je kan op internet zoeken wat voor diensten je kan aanvragen in jouw gemeente, @Home, UPC, enz. enz... Bellen en TV samen is wel goedkoopst geloof ik. Wij hebben geen telefoon in ons pakket trouwens, onzin, wij gebruiken onze mobiel! Maar dat kan je allemaal zelf aanvragen.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb kabel tv + kabel internet via ziggo.. (casema voorheen)... van al dat digitale gedoe word ik zenuwachtig :D

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

kan je bij ENECO ook tv krijgen.....? :( :-s

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het heeft altijd bij de enrgie leverancier in het pakket gezeten maar geloof dat het nu is veranderd. tot een paar jaar geleden betaalde je maandelijks via je energie leverancier (eneco) nu is het idd upc geworden.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij Ziggo kun je ook gewoon kabel tv krijgen hoor, je krijgt overal gewoon kabel tv + digitale tv. Aan jou of je van dat laatste gebruik wil maken of niet. BBC1 zit er gewoon in het basispakket.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja bij ziggo hebben wij ook gewoon los kabel.

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Kabel krijg je niet overal hoor. Hier alleen de keuze tussen een schotel of digitenne.
    Maar goed, wij zitten ook pas 2 jaar op het riool :) .

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik bedoel dat veel kabelbedrijven digitale tv aanbieden, maar dat dat alleen kan in combinatie met een analoge kabelverbinding, dus bij digitale tv van bijvoorbeeld UPC of Ziggo krijgt je naast je digitale kabel ook gewoon een analoge.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik dacht dus idd ook dat we de tv via Essent hadden maar ik kan het op site niet meer terug vinden! Maar als ik dus bv internet en tv ergens afsluit dan krijg ik gewoon kabel, met als keuze digitaal? Nou das fijn!
    Dan ga ik het meteen regelen. UPC kan niet bij onze postcode dus dan wordt het KPN ofzo!

Dank je!

Deel Deze Pagina